1 Ağustos 2008 Cuma

Barut kokusu



1 Agustos İsviçreliler için bizim 30 Ağustos zafer bayramı gibi, tüm ülke bugün tatil .Sabahtan beri sessiz olan sokaklar akşam saatlerinde gümbürdemeye başladı.Makinalı tüfekle taranıyor gibi sesler geliyor dışardan.Her yıl genelde bu tarihlerde burda olmadığım için sakin sakin otururken öyle bir gümbürdeme sesleri geldi ki balkona fırladım dört bir yandan gökyüzü havai fişekleri ile aydınlandı.Ortalık barut kokusu duman oldu birden,resim çekeyim bari dedim ama makinanın aküsü bitti cep telefonuyla yandaki pek net olmayan ufak bir fişeği çektim :) Ben bu yazıyı yazarken hala dışardan patlama sesleri geliyor.Balkon kapısı açıktı evin içine kadar girdi koku :( Bugün ne mi yaptılar sabahtan birçok restoranda çiftlik evlerinde özel kahvaltı verildi.Rezervasyonu olmayan tabii yer bulamadı.Çeşitli dernekler müzikli eğlenceler düzenledi,akşamda büyük şehirlerde göl kenarlarında veya uygun yerlerde havai fişek gösterileri düzenlendi.Ben de balkondan biraz baktım görüntü güzel ama sesler saatlerce sürünce ııhhh rahatsız ediyor.

Tatile gidenler yavaş yavaş dönmeye başladı.Ben de onları topluyorum havaalanından :)

Gelsinler gelsinler yeter ama dimi bu kadar tatil ...yani giden var gidemeyen var.

Eh bugün böyle geçti,yarın yeni bir gün...

1 yorum:

  1. ASİSCİM MERHABA NASILSIN ÇOOOK SICAK İSTANBUL'DAN SEVGİLER

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails