15 Ağustos 2008 Cuma

Sesli düşünsem nolur..

Aslında bunu ben hep yaparım da kendim söyler kendim dinlerim.Kimsenin kafası şişmez,şu blog olayı çıktıda eh birascık şimdi sizlerin kafası şişecek.Napayım böyle deli kız gibi kendi kendine konuşmak kesmiyor artık beni... Haberleri izlemiyeceğim diyorum ama tam o saatte yemek saatim,dayanamam alırım tepsiye yemeğimi geçerim tv denen aletin karşısına..çok iyi yapıyorsun..tüm lokmalar dizilir bogazıma ben mi yemeği yerim yemek mi beni belli değil... -İnsanoğlu çıplak gelip çıplak gideceğini bilirde niye hiç gözü doymaz onu çözemedim hala.. -Ama daha insanca yaşamak için umuda yolculuğa çıkıp umutları mezar olanları görür..utanırım kendi şikayetlerimden. -Bir dilim ekmek bulamayanlar varken ben sıcacık evimde sıcacık yemeğimi yerken utanırım. -Gözü dönmüş psipokat politikacıların bitmek bilmeyen hırsları yüzünden evlerini,canlarını yitirenler,nereye kaçacağını bilemeyen çaresiz insanları görünce utanırım kendi şikayetlerimden. Ama sonra ne olur yarın olur yaşam koşuşturmacası içinde unuturum hepsini..unuttuğuma utanırım. Dünya da tüm insanlara yetecek kadar yer ve nimet varken niye böyle ..anlayamam. İnsanoğlunun kendi elleriyle yavaş yavaş yok ettiği dünyaya baka kalırım..Yeni doğan bebeleri nasıl bir dünya bekliyor diye endişelenirim..öff bu kadar sesli düşünce yeter gerisini sessiz düşüneyim en iyisi..iki ucu b..lu değnek vesselam.. Siz bana bakmayınız. sağlıcakla kalınız

2 yorum:

  1. Ne de güzel düşünürmüş benim arkadaşım. Bende bu günlerde düşünüp düşünüp sinirlenir oldum.kendi kendime iken kızdığım insanlara kötü kelamlar bile ediyorum. Bende böyle rahatlıyorum.
    Yas tutmaya üzülmeğe kalksak hiç gülmemeiz ağlamamız gerek. Sat anasını dicem.)
    Sureyyam dan sevgilerle
    Kasımda anne anneyim:) kuzuyu ısır artık

    YanıtlaSil
  2. İnsan ister istemez düşünüyor ben neleri dert ediyorum diye..süreyyam hayat devam ediyor elbette nefes aldığımız sürece gel gitler olacaktır.benim kuzu bu hafta senin oralarda tatildeee :) sevgiler sana
    asis

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails