2 Ekim 2008 Perşembe

Tatil notları..

Minik kuzu beni böyle uğurlamıştı. Ondan aldığım bu güzel enerjiyle yola çıktım. Yeterince yorulduğum,gerildiğim bir yıl oldu bu yıl. Bu bir tatil değil bedenimdeki tüm kötü enerjileri atmak,keyif almak,huzur bulmak için yapılmış bir yolculuktu aslında.. Kendimi iyi hissedebileceğim yerde olmak hepsi bu... Bu yüzden plansızdı aniydi..Kimbilir belki de bu yüzden yani hiçbir beklentiniz olmadan yola çıkıyorsunuz daha bir keyifli geçiyor. Önce kısaca ilk gözüme çarpanlardan başlayayım. İstanbul'u daha temiz düzenli buldum gördüğüm yerler itibarı ile.. Her ne kadar hala yoğun trafik olsada eskiye göre daha bir düzenli yollar,ek yollar yapılmış. Herşey gözüme pek güzel gözüktü niyeyse,belki öyle istediğim içindir :) Ama hala trafik canavarı olmak için can atan sürücüler çarptı gözüme..trafik akarken niye sağdan teklikeli sollama yapıp zikzak çizerler hiç anlayamıyorum. İnsanların çoğu kaldırım varken hala yolun ortasından yürüyor, bir anne elinden tuttuğu çocuğu ile yolun hemen hemen ortasında yürüyordu çocuk yol tarafında aniden hamle yaptı elinden kurtuldu araba geliyor ben nerdeyse çığlık atacağım. Neyse yakaladı ama aması var işte.. Karşınızdan gelen insanlar hiç şöyle kendini toplamıyor ben çekilmesem iyice kenara kafa kafaya geleceğiz yani..bir bayan kolundaki irice saati güm diye koluma çarptı :( yani bilmiyorum işte böyle ufak tefek :) şeylere gözüm takıldı. Bir de bunu her zaman söylüyorum şöyle ağız tadıyla güzel bir kahve içemedim.Hem burdakinin iki misli ücret hem bulaşık suyu gibi..yani türk kahvesi haricindekiler. Bu kısım biraz eleştiri gibi oldu ama,herşey çok güzeldi benim için. Şimdilik bu kadar...devamı gelir belkim ;)

2 yorum:

  1. Her şey minik anlamlarda saklıdır..
    yüreğin götürmüş,iyi ki gitmişsin...Kuzucuğa sarılınca
    hissittiğin mis kokular bürüsün gönlünü

    YanıtlaSil
  2. valla asisim istanbulda yaşamak çok zor (: hep yoğun hep dikkatsiz bir topluluk (: arada çok güzel şeylerde oluyor hani (:

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails