29 Ocak 2009 Perşembe

Yazmak için bahane..

olmalı ya da bulmalı..O kadar meşgulum ki yani sadece iş değil zaten işten eve geldimi fazla bir zaman kalmıyor kış akşamlarında..kafamın içi dolu yapmak istediklerim ve bir an önce olmasını istediğim şeylerle hal böyle olunca yazasım yok ...Sevgili Nilay (natcılar) beni sobelemiş bana da bahane olmuş oldu işte..Sana en yakın kitabın 161.ci sayfası 5.inci cümlesini yaz..Başladığım ama henüz bitirmediğim hemen baş ucumdaki en yakın kitaba uzandım.
Emre kongar'ın tarihimizle yüzleşmek adlı kitabı
161.sayfa
5.inci cümle
Mustafa kemal Paşa,Kurtuluş Savaşı'na karşı çıkan hem iç hem dış çevrelere karşı,sürekli olarak bu savaşın bir "isyan"bir "bireysel iktidar savaşı" olmadığını vurgulamış,arkasında bir meclisin bulunduğunu,komutasındaki orduların Meclis'in orduları olduğunu sürekli anımsatmıştır.
Şimdi benim de sobelemem lazım galiba ama çoğu arkadaş yapmıştır sanırım.Arzu eden varsa katılsın oyuna :))
Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. canım cevabına çok teşekkürler sana buradan kucak dolusu sevgi yolluyorum
    nilay

    YanıtlaSil
  2. Bu mimler hakikaten hareket olabiliyor bazen.
    Bu mimi yaptım ben öyle kalmış aklımda:))
    Mustafa Kemal ne demişse yine doğru demiş...
    kuzu ne yapıyor ele ayağa geldi ortalığı kurcalama dönemi başladı mı? Gerçi Efe için hiç bir şeyi kaldırmamıştım ortadan..Özledik bebiş kokusunu:))Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzel bir mim bu
    eskiden sözlük falı bakılırdı
    sözlükten herhangi bir sayfa açılır bşalrdı yazmaya
    hikayeler uydururardı kelimelerin anlamlarından
    ona benzettim :))

    YanıtlaSil
  4. Mavianne bu aralar öyle tembelim ki :) kolaya kaçıyorum hep...sevgiler
    .............
    Balkahvecim Mustafa Kemal demiş ne güzel demiş..şu zamana pek uydu bu cümle ama özellikle seçmemiştim...Kuzu afacan oldu karıştırıyor ama kızım da kaldırmadı herşeyi hayır diyoruz ellememesi gereken şeylere şimdilik dinliyor biraz ama bakalım :))Sevgiler canım
    ...............
    Nilaycım ben teşekkür ederim :)sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. aa evet yapmıştık bunu, zevkli bir sobeydi . Sayfa düzeni değişmiş ve çok güzel olmuş. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Yarin pazar bol bol dinlenip yazacak bisiler dusunursun artik :)
    Iyi pazarlar ve simdiden iyi haftalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Lale :) biraz değişiklik olsun dedim,sevgilerimle
    ..................
    meralcim mesaj alınmıştır ;)hımmm şimdi düşüneyim bakalım ...sevgilerimle

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails