6 Mart 2009 Cuma

Mavianneden mektup var

Günlerdir koşuşturmaca arasında pek pc başına geçmeye zamanım olmadı.Dün akşam eve gelince postaya baktım aaaa bir sarı zarf hemen aldım açtım.Sevgili Mavianne den gelmiş bir blog yazısı yazmıştı mektup üzerine isteyen adresini versin diye ben de yine yazısından okumuştum oğlu pul kolleksiyonu yapıyormuş benimde katkım olsun birkaç İsviçre pulu gönderirim diye verdim adresimi ;) tabii ben email bekliyorum adresini verecek diye O bana süpriz yaptı.Çok incesin Mavianne hem süpriz oldu hem gerçekten mutlu oldum.Burdan tekrar çooook teşekkürler.Güzel şeyler yaşıyoruz aslında zaman zaman kopukluklar olsada bu dostluklar yaşamımızda hiç unutmayacağımız anılar biriktiriyor.
Efendim zarftan nelermi çıktı ..yan tarafa resmi çektim yükledim.Kitap ayracı,anahtarlık,bloğumu yansıtan kart içine yazılmış samimi içten duygular,magnetli resimlik kuzunun resmi konulacak :)...
Maviannecim sana kocamannn sevgi dolu selamlar karlı Alplerden..
Herkese güzel arkadaşlıklarla dolu bloglu günler diliyorum.Bir yerlerde birbirimizin yaşamına konuk oluyoruz.Sevgilerimle

5 yorum:

  1. benim kankimmm süperdir süper. Yine çok zevkli seçimler yapmış. Hediyelerini güle güle kullan asiscim

    YanıtlaSil
  2. ben de çok teşekkür ediyorum dostluğuna canım,
    alplere selam ve öpücükler
    iyiki tanımışım sizleri
    çok özelsin...

    YanıtlaSil
  3. kadinlar günün kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  4. Ne guzelmis hediyelerin gulu gule kullan :)
    Dusununce cok hos birsey aslinda normalde bir araya gelemeyecegimiz ne cok insanin hayatina konuk oluyoruz seninde dedigin gibi...

    Iyi haftalar diliyorm gittikce isinan Ankara'dan sicacik hava goderiyorum :) :)

    YanıtlaSil
  5. Bloglar arası böyle dostluklar olmsı çok sevindirici bir olay...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails