7 Nisan 2009 Salı

Bahar carpti

Oldu mu simdi sen kalk havalar sicaklamis mis gibi hasta ol..

Yeni yila hasta girince espiri yapmistim bütün yil böyle gecmez diye..daha kac ay oldu hem de havalar isinmisken yine valla pazar aksamindan beri ne göz ne burun durmuyor sipir sipir...

Bahar mi carpti ne..caylarla surupla idare ediyoruz bakalim bir de böyle calisiyorum.Simdi doktora gitsem iki gün istirahattan baska yapacagi bir sey yok.Zaten persembeye kadar is var ne kaldi surda ha gayret diyorum kendime...

Havaniz nasil olursa olsun ama sagliginiz iyi olsun der ...

5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun..Bu yıl yaptırdığımız grip aşıları pek bir boşa gitti. Efe o kadar sık hasta oldu ki her seferinde onun ardından bende hastalandım..
    şimdi orda olup bir tas çorba vermek isterdim.Ancak gücüm bir sevgi dolusu selama yetiyor.
    VAR OL ...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Asiscim geçmiş olsun canım.kendine iyi bak arkadaşımçok sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. HU HU Gecmis olsun canim! :)))

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun
    hava değişlimi çarpıyor insanı
    gerçekten de
    Allah iyilik versin
    sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
  5. bahar geldi hoş geldi de bana da alerjiyle geldi her zamanki gibi. Geçmiş olsun sana da Asiscim

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails