29 Nisan 2009 Çarşamba

Bir kitap - çocuk eğitimi

Bir kitaptan bahsetmek istiyorum çocuk eğitimi üzerine kızım hamilelik döneminden itibaren okuyor.Ben okumadım onun tavsiyesi üzerine yazıyorum.İsviçre de çok okunan bir kitap anne ve baba adayları tarafından.Yalnız türkçeye çevrilmemiş galiba bulamadım intte..

Burada haber olarak çıkmış.

Remo H. Largo cocuk doktoru,profesör,yazar.1943 Winterthur dogumlu 3 cocuk babasi bebeklik yillari,cocukluk yillari adli kitaplarin yazari simdi yeni kitabi ögrencilik yillari yeni piyasaya cikmis.Eger Türkcesi yoksa almanca biliyorsaniz anne babalarin ve adaylarinin cok yararlanacagi bir kitap.

Düsündüm de bundan cook önceleri 70 yillarin sonu anne adayiyim hicbir tecrübem bilgim yok.Diline kültürüne yabanci oldugum bir ülke de..o zamanlar avrupa bize göre ilerde de olsa simdi ki zamanla kiyaslayinca arada cok fark var.Simdi hersey bir tik uzakliginda bilmemek ayip gibi birsey artik..neyse lafi uzatmayayim kitap kizim tarafindan okunmus denenmis ve siddetle tavsiye edilmistir.Ama herkes uygulayabilir mi bilemem biraz sabir,disiplin ve özveri gerektiriyor.

6 yorum:

  1. ayyy bu kuzu çok şekerrrrr

    bu kitap da edinilmeli

    YanıtlaSil
  2. bu kuzu süper ötesi bir kuzuuuu. Ben de büyük kızıma hamileyken küçük bir yerdeydim. Böyle bilgisayar falan da yok. Tv iki kanal biri de Gap kanalı zaten. Yabancı bir yazarın kitabını bulmuştum. Çok güzeldi, hamilellikten başlayıp bbeğin doğumuna ve iki üç yaşına kadar beslenmesine kadar her şey vardı içinde. Balkonuna bayıldım benim balkonum bit kadar. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Lalecim gel buyur kahve içelim ;)

    YanıtlaSil
  4. Cokk seker cikmis cok da yakisikli canim benim olsada o balli yanaklardan öpsem:))
    Bir gün beraber gezeriz eguiseimi tamam

    YanıtlaSil
  5. Yerim ben o kuzuya yaaaa ne seker seymis o oyleee!! :)

    YanıtlaSil
  6. Asiscim ben bu delikanlıya bitttim,o pozlar ahh ahh...Yerim ben onu.Sevgiler güzel hafta sonları asisicim.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails