30 Ağustos 2009 Pazar

Lösev iyilikler çarşısı

Bu tarz etkinliklere destek vermek güzel okudum benim de katkım olsun istedim. 6 Eylül Pazar günü Cam Piramit’te, binlerce lösemili çocuğumuz ve ailesinin gıdadan temizliğe, beyaz eşyadan mobilyaya, kıyafetten kırtasiyeye kadar pek çok ihtiyacını karşılayabileceği ‘LÖSEV İYİLİKLER ÇARŞISI’ için acilen 1.el OYUNCAK, KÜÇÜK EV ALETLERİ, HALI ve HER YAŞTA HER CİNSTE AYAKKABI ihtiyacımız vardır.vakıf için buraya lösev lösemili çocuklar vakfıiletişim için esen ergörün 0312-447-06-60 dahili 210sadece 1hatfa kaldı sesimizi duyuralım...NOT: Bağış yaparak destek olan firmalara bağışları karşılığında LÖSEV Bağış Makbuzu iletilmektedir. Bu sayede bağışçı firmalar, bağışlarının % 100’ünü vergilerinden düşebilmektedirler.

3 yorum:

  1. duyarlı bir davranış için kutluyorum seni

    teşekkürlerediyorum güzel yorumuna
    en önemli şeyler çevremizdeki dostlar

    YanıtlaSil
  2. haydiarkadaşım yeni yazılarını bekliyoruzzzz,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler güzel yorumuna
    sevgielr

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails