17 Kasım 2009 Salı

Dişci koltuğu

Kim şöyle lay lay lom diyerek dişci koltuğuna oturur merak ediyorum yani olur ya vardır.Hani kimileri saçları yapılırken uykusu gelirde şöyle şekerleme bile yapar.Altı ayda bir rutin gittiğim dişcime randevum vardı hem de sabah 7.30 yani erken bitsin işe gideyim diye..Önce tabii diş taşı falan bir saat öyle ağzı açık insanın içine fenalık geliyor şöyle gözlerimi kapatıp başka şeyler düşüneyim diyorum olmuyor bızzz vızz..öyle aklıma gelmedi değil şöyle uyusam işi bitince uyandırsa :) sonra ufak bir delik varmış hazır gelmişken onu da yapaymışlar iyi madem dedik iğne yapayım mı ? diye sordu doktor bilmem dedim daha önce iğnesiz yaptırmıştım ama hadi yap bir saat daha çekemem şimdi deyip..eve kendimi bir attım sonra ağız yamuk su içiyorum yandan dökülüyor :) birkaç saatte ancak düzeldi.Şimdi parlamış dişlerle bir gülümseme bırakayım :)

8 yorum:

  1. hımm geçmiş olsun arkadaşım,
    yamuk ağızla su içmene bayıldım
    orada kopmuşum gülüyorum,hala yazaken gülümsüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar asisciğim,
    6 ayda bir dedin dimi:))
    Daha bizde hiç oturmadı..
    Şöyle ağrıdan kıvranıncaya kadar gitmez beklerim ben.
    Bu korkak anneden nasıl oldu da cesur bir civciv doğdu bilmiyorum..
    gık demiyor, büyüyünce de öyle olur umarım...
    Ama ışıltın taaa
    buraya kadar geldi.gözlerim kamaştı.Dayanamıyorum kaçıyorum sevgilerrr,

    YanıtlaSil
  3. sonuç güzel olmuş ama,
    değmiş yaniii,
    pırıltılı dişlerinle daha güzel gülümsersin
    harika!!!

    ben korkmama dişçiden
    ama o işlem gerçketen de zordur

    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun ,benim sorunumda haledildi çok şükür memnunum.Parlamış dişlerinize gülüşünüz bol olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. güleceksin ama dişcim benden korkuyo heheheheh. Çünkü o kadar korkuyorum ki, onuda panikletiyorum. Sevgilerimle vegeçmiş olsun dileklerimle

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun ne guzel sonunda parlamis dislere kavusmussun:)
    Ben hayatimda bir kere gittim disciye bir tane dolgum var sarada sizliyor falan ama korkudan gidemiyorum cok ihmal ediyorum insalallah acisi ilerde cikmaz gerci iyi bakarim dislerime yaslaninca dissiz kalmazsam sebebi bu olur heralde :) :) :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım dişçi dedimi sıkıntılar basmaya başlıyor o koltuğa oturunca başlıyorum kendime telkin etmeye eh biraz işe yarıyor sonunda parlamış dişleri görünce oh çok şükür atlattım diyor seviniyorum hiç unutmam ilk dolgumu yaparken dişçi iğne yaptı işini bitirdi ne zaman birşeyler yiyebilirim diye sordum bir saat sonra diyince su içebilirmiyim dedim adam gülerek siz bilirsiniz dedi önce bir anlam veremedim sıra su içmeye gelince doktorun ne demek istediğini anladım nerden bilirdim yamulmuş ağızla su içemeyeceğimi :) geçmiş olsun arkadaşım darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler desteğine şekercim
    evet makinam olmadan sokağa çıkmam :)))
    güzel fotolar çekmek iyi geliyor bana
    sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails