1 Ocak 2010 Cuma

Yılın ilk gününden

Merhaba herkeslere.. Özlemişim evimi,ailemi,dostlarımı ve sizleri... Eski yılla gidip yeni yılla döneceğim demiştim. Üzerim de ki tüm negatiflikleri attım sulara geldim. Dünya da neler oldu,kim nerde nasıl yeni yıla girdi hiç bilmiyorum. Şu an evim de hala tatil modunda durumlarındayım. Burada konakladım yeni yıla girmeden saatler öncesi ay dolunay.. Dolunayda ben kendimi çok iyi hissederim yeni yıla böyle girmek hoşuma gitti.. Birkaç kare resimle şimdilik özetleyeyim,haleti ruhiyem nasıldı.
Otelde yılbaşı akşamı hazırlıkları
Kalede yeni yıla giriş havaifişek gösterisi müzik eşliğinde muhteşemdi.
Şuan ki ev halim :) dedim ya henüz çıkamadım tatil modundan.
Yeni yılınız tekrar kutlu olsun,sevgiler.

4 yorum:

  1. Yeni yıl hep böyle bol ışklı ,enerjik ve sağlıklı geçer inşallah.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir yeni yila giris sekli olmus seninki kiskandim valla :)
    Butun yilin boyle guzel gecer umarim..

    YanıtlaSil
  3. Canım blogcuya bir türlü yazı resim ekliyemiyorum yeni yıl kutlaması birtürlü yazamadım.Yeni yıl sana ve tüm sevdiklerine bütün güzellikleri getirsin İstanbuldan kucaklar dolusu sevgiler
    nilay

    YanıtlaSil
  4. NE GÜZEL BİR YERMİŞ ORASI ÖYLE ASİSCİM, BAZEN TEK BAŞINA BİR TATİL YAPMAK İSTİYORUM EN AZINDAN DENEMEK, ŞÖYLE SULARA ATILMAK, GELİP ODADA KENDİMCE TAKILMAK EVDEKİLER SÖYLEYİNCE , HEMEN ALINIYORLAR :)))))

    ÇOOK ÖPTÜM...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails