21 Mart 2010 Pazar

Hayatın ritmi-

-ni yavaşlatmak mümkün mü ?
elbette mümkündür de
bilmiyorum.
Takvime alınmış notlara
baktım son iki hafta da
nerdeyse boş gün olmamış.
Yorulduğuma değmiş belki
sonuçlara bakınca..
Bir onbeş yirmi yıl
öncesini düşündüm
yine hayatın koşuşturmacası vardı
ama bu kadar streslimiydi
yoksa serde gençlik vardı da
anlamıyormuydum.
Teferruat yoktu belki
daha kolay yolla
mesela bir söz yeterliydi
şimdi elinde yazılı kağıdın yoksa
garantinde yok.
Şikayet gibi mi oldu yok canım
sadece hayatın ritmini
biraz yavaşlatabilsem diyorum. Ağır çekim gibi biraz olsa

herşey diyorum hani..

Kuzularla geçirilen birkaç saat
sanki mucizevi ilaç gibi geliyor.
Biri sürekli gülücük atıyor
boooşver der gibi diğeri
abi oldu ya artık daha anlaşılır
cümleler kuruyor.Annaniden
annaneliğe terfi ettiriyor beni :)
hayat devam ediyor bir şekilde
kısa zaman dilimlerine kocaman
sevdalar sığdırabiliyoruz hala..
Tüm şifa bekleyenlere de
en içten duygularla şifa diliyorum.
Yeterki çaresiz olmasın hiçbir şey
diyerek keyifli pazarlar yolu
burdan geçen herkese...
Resim Konya
gezisinde çektiğim.

8 yorum:

  1. Canım asisciğimmmmmmm,,,,
    nasıl mutlu oldum dolu dolu geçen zamanına,ya dedim, şimdi hayatın ritimleri zayıflasaydı
    ben çok üzülürdüm..
    garipdir sakin ama çok pozitif bir enerjin var...İçindeki ışık taaa buralardan hissediliyor...Kim tutar seni..Kocaman sevgi kocaman enerji ile hep var ol...
    balkahve

    YanıtlaSil
  2. Asiscim ben de bazen , yavaş biraz daha yavaş hayat diyorum ama o yine bildiği gibi akıyor...
    Sağlıkla güzellikle aksın...Kuzularınla birlikte hep birlikte ...

    Çook öptüm Asiscim

    not. şimdi koru yürüyüşünden geldim.

    YanıtlaSil
  3. Yasim ilerledikce hayatin daha hizli aktigini dusunuyorum..
    Kucukken gunler daha uzundu sanki, bu his sadece bendemi var baskalari da ayni seyi dusunuyormu bilmiyorum :)

    Bu arada odulun var bende :)

    YanıtlaSil
  4. Benimki de zaman zaman hizli, zaman zaman yavas tempoda devam ediyor iste. Her iki tempoda da önemli olan sevdigimiz seyleri keyifle yapabilmemiz...
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  5. canımmm,
    ne kadar neşeli olumlu ve mutlu bir yazı
    nazar değmesin diyorum :))
    hep böyle olsun
    hayattan hep zevk ve tad alalım
    sağlıklı ve mutlu günler seninle olsun

    YanıtlaSil
  6. Asiscim özledim ayol. Burada da hava bozdu şimdi, hatta yağıyor bile...
    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir paylaşım.Ömür kısa ama biz yaşamak için çok hevesliyiz.Sevgilerrrrrr....

    YanıtlaSil
  8. Asisciğim nasılsın,,
    tatil olsun istiyorum her gün ama hergün bişeyler yazmayı özledim:))
    kocaman sevgiler alplerin en duygusal anneannesine

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails