25 Nisan 2010 Pazar

Bahar

Nihayet geldi gönlümüz şenlendi.Dışarıda muhteşem bir hava var güneş , ılık ılık esen rüzgar, dağ taş yeşillendi iki gün içinde..Eh haliyle insana şarkı söyletiyor bu durum.Her sabah kuş sesleriyle uyanıyorum güne güneş kepenklerin arasından içeri sızmaya çalışıyor,kalk tembel kalk der gibi..Ağacın üstünde bir kumru dişisine kur yapıyor başını öne arkaya sallayarak,dişi nazda uçuyor başka bir dala pes etmiyor kumru da peşinden ilanı aşka devam :) derede de durum farksız yeşilbaşlı ördek de kur peşinde onlarınki daha hareketli bir kovalamaca..Doğanın kanunu dengesiyle sürüyor aslında bir insanoğlu doğanın dengesine uymayan :)
Dün kuzulara gittim biraz nefes alsınlar dışarı çıksınlar annane kuzuları bekler. Devin annane diyerek koştu karşıladı beni hemen elimden tutup top oynayalım annane.. Oynayalım kuzum halen enerjim varken :) iyi ki biraz genç annane olmuşum. Küçük kuzuyu anne yatırdı gittiler Devin'i annane hazırladı masal okudu iyi geceler öpücüğüyle yatırdı.Aramızda geçen konuşmalar müthiş hele bir şeyi unutmayayım o hatırlatıyor mesela annane yorganını örtmeyi unuttu eliyle gösterip bunu örteceksin annane..deyip..peşinden annane unuttu,unuttu diye bıyık altı gülümsemesi harika... Ben de film izledim onlar mışıl mışıl uyurken. Candan Erçetin söylüyor, bahar konumuza da uygun.

iyi pazarlar herkese...

2 yorum:

  1. o nefes almalar nasılda makbule geçer ama...
    önerdiğin müziğide alttan açtım şimdi, yorum yazarken eşlik ediyor. Hava burada çok güzel.

    Yorumuna cevap yazdım ama burada yazayım, sen gel yeterki birlikte gideriz Adile Sultana, bize çok yakın...

    YanıtlaSil
  2. Benim için de kuzuları öp,Allah anneli babalı anneanneli büyümelerini nasip etsin.Baharla gelen neşeli hallerin daim olsun canım sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails