20 Mayıs 2010 Perşembe

Hava puslu..

öyle işte..

11 yorum:

  1. Aman hava puslu olsun da senin havan günesli olsun...

    YanıtlaSil
  2. Yillar önce süslü mü süslü, koket bir hava durumu sunucusu vardi TV'de. Sunumunu bitirirken " Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz güzel olsun!" dedi. Bak geldi aklima. Sunucunun adini hatirlayamadim...

    YanıtlaSil
  3. :)))) güldürdün beni evet biliyorum Hülya'ydı galiba ;)ben iyiyim Figencim işte gündem dostların üzüntüleri böyle işte..

    YanıtlaSil
  4. Dedigin gibi zor ama yine de bu gündemle ve bu sartlarla havamizi günesli tutmayi basarmaliyiz. Ben de arada zorlaniyorum ya akil vermesi kolay ama :-)

    YanıtlaSil
  5. Bosver senin havan puslu olmasin :)
    O ikinci fotograftaki cicek ne cicegi en guzel sey o oyle :)

    YanıtlaSil
  6. Asicim sayfaya bahar gelmişşşş.kuzular çoook çook öpüle sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Meralcim o bir çeşit kaktüs ama özel kalp şeklini nasıl almış bilmiyorum,hediye gelmişti :)
    .....
    Mamilacım öperimmm,sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. Figen'cim haklısın zorlansakta güneşli olsun havamız dimi,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Ay ne güzel bir kaktüs genetiği üzerinde oynanmış galiba..
    Üstüne isim kazıyasım geldi:))
    Asisciğim,
    çok sevgi ve çok özlemle....

    YanıtlaSil
  10. Baykahvecim evet oynanmış gibi..evettt özletiyorsun kendini :)öpüyorummm.

    YanıtlaSil
  11. :)) Balkahve yazacaktım :)özürrr.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails