19 Mayıs 2010 Çarşamba

Slow Down take it easy

İsviçre de bu yıl başlatılan bir kampanya var.
Özellikle şehir içi yollarda sürat yapanlar için..
Yani trafik canavarı olmayalım diye..
Yol üzerinde plakatlarda sakallı ve kanatlı bir
melek :) eliyle yavaş işareti yapan resmiyle
sürücülerin dikkatini çekmeye çalışıyor.
Burada bir video var garage olana bakın
izleyebiliyorsanız youtube..
Hangimiz bazen biryerlere yetişmek için
böyle telaşla yola koyulmayız ki..
Aklıma geldi yetmişli yıllar henüz 15-16 yım,
O zamanlar öyle herkesin arabası yok.
Mahalleden biri yeni murat araba almış
tam bilemiyorum belki 25 yaşlarında
arabayı bağırtarak geçiyor ben de kızmıştım.
Çocuklar oynuyor o zamanlar yollarda özgürce..
Onla mı gidelim hanımefendi demişti ..dikkat edin hanımefendi diyor.
Ne cevap verdim hatırlamıyorum ama şimdi birine böyle desek
valla iner kadın madın demez :) girişir galiba...
Genelde azami hıza uyarım ama arada acele
ettiğimde olur..etmemek lazım...
Acele giden ecele gidermiş deyip sürücüleri ve kendimi
uyarayım dedim.Trafik canavarı olmayalım.
Acele etmeden hayatı tadını çıkararak yaşayalım dimi ama...
Kalın sağlıcakla..

2 yorum:

  1. trafik şakaya gelmez..
    yani bir kazaya sebep olsa insan vicdanı ömür boyu rahat bırakmaz ki!
    evet gerekirse 10 la gideceksin yani bu kdr basit!

    YanıtlaSil
  2. haklısın aynen öyle..

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails