30 Temmuz 2010 Cuma

Tanrım..

bana erkek işlerini yaptıracaktın da niye kadın yarattın ?
Akılsız başın cezasını eller,ayaklar çekermiş.
Parmağın varsa başını kaşı.
el elden üstündür.
Bugünün işini yarına bırakma.
v.s....sürer gider.
Durum vaziyetime uygun sözler aradım da..
Kendimi bildim bileli her işimi kendim yaptım.
Şikayet değil çok şükür elim ayağım tutsunda yapayım.
Ama arada şöyle özenmedim desem yalan olur.
Hani birileri yapsa herşeyi ben süslenip püslenip
kenardan baksam :) yani nasıl olurdu acaba diye
merak ettim işte...
Tadilattayım kalktım bir işe bakalım sonu hayrola,
biraz ev içi değişsin şöyle ne bileyim hep aynı..
Bir çekmeceli dolap gördüm indirime koymuşlar.
Hadi alayım lazım ya " hani kendin pişir kendin ye gibi
kendin taşı kendin monta et türü.."
Tamam hiç yapmadığım iş mi canım çook yaptım.
Ama serde gençlik varmış galiba ama işten gel
parçaları birleştir vidala az iş değil eller ellikten çıktı anacım.
Bu şekilde çalışırken sallıyorum dümbelek kafalılar diye..
Bir ara bir dizi vardı Tarık Akan oynuyordu basket hocasıydı
galiba,çocuklara sinirlenince söylerdi.Ben de arada kendime
ya da hakedene sallıyorum gitsin.Niye mi plan koymuşsunuz iyi güzel
her parça ayırt ediliyor peki vidalar hepsi karışık bir torbada
ara seç ayıkla yani haketmiyorlar mı..
insan ayrı poşetlere numaralar koyar dimi ama..
Neyse çoğu gitti azı kaldı,azmin elinden bir şey kurtulmazmış.
Akıllandım bu arada yemek odasını intten ısmarladım
getirecekler monta edecekler ohh bee ;)
Buraya da parana sözün geçer mi uyardı acaba ?
Hadi gidip son aşamaları bitireyim en iyisi..
Yoruldum ama... ;)

2 yorum:

  1. Asiscim İkea dan bir dolap almıştık kızların odasına montajın yarısında marongoz çağırıp monte ettirmiştik... Güle güle kullan her şeyini...ev yenilenince sanki başka bir eve taşınmış gibi hissediyor insan kendini.
    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  2. Sağol lale'cim operasyon başarıyla sonuçlandı :)montaj işini meslek edinecek kadar tecrübe sahibi oldum..ama daha çoook işim var,öptümmm.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails