7 Ağustos 2010 Cumartesi

Allah kalbine göre versin

Gençliğimin şarkıcısı Yeliz Balkahvem hediye etmişti Araba da dinliyorum işe gidip gelirken. Allah herkesin kalbine göre versin ne diyeyim.Bana da biraz akıl ihsan eylesin, pazartesiden beri hergün sabah 4 akşam 9 ayaktayım pil bitmek üzere... Hayat sen mi yoruyorsun beni yoksa ben mi..

Derle toparla ayıkla at modundayım

günlerdir.Kolay değil otuz yılın

birikmişleri var.Kıyılıp atılmamış ama

hep bir köşede kalmış,gözümü karartıp attım

hepsini ..Epey bir yoruldum ama değdi bitti mi

yok hayır az biraz daha işim var :)

Havalar deyim yerindeyse mis gibi

iki gündür güneşli ama bunaltmayan

nispet yapmıyorum haa :)

hani İstanbul kavruluyormuş kardeş aradı

tatildeler dönecekler havayı soruyor ;)

söyleyince oh oh iyi dedi sevindi..

İnsanoğlu soğuk olur sıcak olsun deriz

sıcak olur soğuğu isteriz öyle işte..

Ama o nem de gerçekten çekilmez oluyor,

ben artık aşırı sıcakları sevmiyorum.

Bu akşam burda ki kardeşle yeğenle

keyifli bir yerdeydik.Bahçe de İtalyan

restoranın da önce menüye bakıp ne yiyeceğiz ki

olduk sonra on üzerinden 10 puan verdik :)

bol muhabbetli bol gülmeli bir akşam oldu.

yorgunluğun üstüne iyi geldi.

İyi pazarlar ...

4 yorum:

  1. Asiscim bu hava anlatılmaz yaşanır heheheheheh. Klima altında yaşıyorum... klimayı uyku moduna alıp yatıyoruz hiç kapanmıyor neredeyse... Ama sürekli o havayı solumak da insanı huysuzlaştırıyor örnek; benn:))
    Sanırım cehennemin kapısı açık kaldı:))
    ayıklama işind3e kolay gelsin... ben çok güzel tarım beni çağırsaydın hop hop torbaya der atardım...
    Öptüm çoook

    YanıtlaSil
  2. lalecim ah yakın olsaydın valla çağırırdım :)ben erken tatil yapmakla iyi yapmışım galiba,çoook öpüyorum ve biraz serin hava üflüyorum size doğru ;)

    YanıtlaSil
  3. canımmm
    hoşbulduk öncelikle
    buralar da fena sıcak
    lalenin dediği gibi biri cehennemin kapısını açık unutmuş :)))

    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  4. Tesadüfen gördüm,yazıyı:))
    Allah gönlümüze göre vermiyor..
    bir yeri tamamlıyorum diğer yerden bi delik açılıyor:)
    Yelizin buğulu sesini çok seviyorum ...............

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails