20 Ağustos 2010 Cuma

Işık



Bu günler de her ne kadar yorgunsam
gerginsem de ince ince düşünüyorum.
Bir ışık çakıyor öyle şeyler geliyor ki aklıma
isteklerimle alakalı..
İstemek evet ama sonra cesaret ve hareket
gerekiyor,sadece istemekle olduğunuz yerde sayıyorsunuz.
Ne istediğimi biliyorum şimdi tüm cesaretimi
toplayıp harekete geçme zamanı..
Geç bile kaldım belki ama
hiç bir şey için geç değildir
ya da öğrenmenin yaşı yoktur
diye boşa söylenmemiştir diye düşünüyorum.
Okuyorum araştırıyorum
nerden nasıl başlayabilirim diye..
Belki başarırım belki çuvallarım bilemiyorum
ama yine de denemeye değer.
Yaşıyorsam  hem mutlu olacağım hem
başkalarına da faydası olacak birşeyler yapmalıyım.
İşte böyle bu günler de kafa yoğun
vücut yorgun ama olsun..
O ışık çok güçlü beni çekiyor kendine...
Gününüz renkli ışıklarla dolsun.

2 yorum:

  1. Canım Asis , o herneyse seni çok mutlu edeceği kesin...

    Umarım dilediğince olur herşey ... ışık ışıklarla doldurur hayatını...

    Hamiş: Umarım meraktan çatlatmazsın benii

    YanıtlaSil
  2. Hiçbirşey için geç değildir, haklısın... Kişi kendini daima yenilemeli, madem istediğin birşeyler var, harekete geçmenin zamanıdır. Merak etmedim değil hani bu arada :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails