12 Eylül 2010 Pazar

Kısa kısa ,pazar..

Bir bayramı da bitirdik.
Genelde herkes çalışır
burda,çünkü malum belirli
izin hakkımızı tatillere ayırırız.
İzin alsan diğerleri çalışır,
o zaman da bir anlamı kalmaz
ev de kalmanın.Hem çalıştık
hem bayramı da yaptık.Üç gün
aile bireyleri geldi gitti.
Dün Kuzular geldi onlara
biraz eziyetli olsada
çok keyifli saatler geçirdik.
Benim evin arka sokağına
her yıl Kilbi (bir çeşit panayır)
kurulur.Standlar,çocuklar için
arabalar oyunlar.Hava da güzeldi bu yıl
geçen yıl yağmur yağmıştı.
Biraz orada gezdik kuzular pek mutlu oldu.
Her biten şey gibi bayram da bitti sonunda.
Hep zamanın hızlı geçtiğini söyler dururum.
Dün akşam öyle çok kısa son on dakikalık kısmını
yakaladığım bir belgesel tarzı programda
dünyanın dönme hızının çoğaldığını bunun
dünya su rezervlerinin (barajlar,havzalar)
dünyanın kuzey bölgesin de yoğunlaştığı için
ağırlığın oluştuğu bu bölgelerden dolayı dönme hızı çoğalmış.
Şimdi ne kadar doğru ya da mantıklı tartışılır.
Ama hızlı döndüğü kesin :)
12 Dev Adam finale kalmış Amerika'yı yenerlerse şampiyonlar,
inşallah diyorum..
Bugün hava çok güzel ama beden savaştan
çıkmış gibi yorgun,gezmek yerine ev de dinlenmeyi tercih ediyorum ;)
Keyifli pazarlar...

Ps : Başbakan diyor ki ; kazanan Demokrasi olmuştur.Bekleyip göreceğiz bakalım...

4 yorum:

  1. Asiscim sabah sabah gittik oyumuzu kullandık... her yerde olduğu gibi tuhaflıklar burada da buldu bizi blogda anlatırım artık... Sonrada bir nikaha katıldık... Bizim pazarımız da böyle geçti...
    Ah kuzularını sevsinler senin:)))

    Çook öptüm

    YanıtlaSil
  2. canım benimmm
    bayramın kutlu olsun
    12 dev adam gümüş aldı
    ama olsun
    biz çok mutlu olduk
    sana öpücükler gönderyorum

    YanıtlaSil
  3. canım güzel bir gün diliyorum sana

    YanıtlaSil
  4. Canımmm sana da ,öptümmm.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails