28 Ekim 2010 Perşembe

Sonbahar kolleksiyonu

Dün postadan bir katalog çıktı.
Sonbahar kolleksiyonları
uzun zaman olmuş ben katalogdan ısmarlamayalı
zaten posta kutusunda reklam istemiyorum diye etiket var.
Ama günlük gazetelerin arasına sıkışmış bir sürü reklam yine gelir :)
Bunu da ismime göndermişler ki alayım :)
Baktım şöyle aman aman ne kıyafetler
yani şık davetler için,spor günlük vs.
Ben bu ceketi beğendim ama ısmarlamayacağım
üzerime oturur oturmaz geri gönder falan bir sürü iş..
Biraz gözünüz gönlünüz açılsın
hadi bakalım...

8 yorum:

  1. hiç cesaret edemem katalogdan bir şey sipariş etmeye. Kızlar çanta , makyaj malzemesi falan siperiş ederler bazen ...
    Sayfana koyduğun modelin üstündeki giysiler çok hoş. Gamze mercburen o tarz giyiniyor. Nazlı anaokulu öğretmeni olduğu için beden eğiti öğretmeni statüsünde... eşofman , kargo pantolon falan giyiyorlar. Ama Gamse çok dertli:) veli toplantısı ayrı, resmi toplantısı ayrı... Neyseki stili koton ve Zara'da yakaladı da rahatladık. Beni sorma canım serbest stil:))

    Öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  2. Ben de gençken çok ısmarlardım ama şimdi malum o ölçüler yok :)emin olamıyor insan uyar mı..Şöyle şık kıyafetler çok hoşuma gidiyor ama giymeye gelince yok çek bir kot tamam işte hem rahat hem pratik ;) öptümmmm.

    YanıtlaSil
  3. sağol canım
    ceket güzelmiş
    ama ben de pek alışamadım katalogdan ve netten alışverişe
    istediğin gibi olmama ihtimali beni uzak tutuyor
    öptümmm :)

    YanıtlaSil
  4. Sevdim bunu ama oranın parası ile
    kaça geliyor bunlar hiç hesaplayamadım ki:)))
    jeansleri beğendim
    ispanyol paça moda demek oralarda..
    katolog alışverişini bende yapmıyorum ama bazen zorunlu haller olabiliyor giysi dışında:)))
    hatta az sonra bande böyle bir katolog inceleyeceğim.
    sevgiler ve öpücükler

    YanıtlaSil
  5. Canım öncelikle iyiki varsın diyorum.Bende kataloktan hiç alış veriş yapmam.İlla hep görücem deniycem bazen almayıp sonra tekrak gidicem.Herkesin bir stili olmalı kendini nasıl iyi hissediyorsan ve nasıl ifade etmek istiyorsan öyle giyin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. :))) isviçre kuru şuan 1 sfr = 1.43 lira..hepinizi öpüyorumm.

    YanıtlaSil
  7. Kur için teşekkürler
    ceketi bulamadım ama benzerlerine bakarak 200 tl civarı fiyatı var heralde sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bahsettiğin ceket bu galiba,şimdi görünce ışık yandı Chanel tarzı ceketler bunlar,hoş yakışır ablama..
    Öptüm ;))

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails