24 Aralık 2010 Cuma

Güle güle 2010

İstedim ki seni nasıl çoşkuyla karşıladıksa
öyle uğurlayayım.Bir yıl boyunca her türlü
kaprisimizi,çilemizi çektin.
Hep istedik,hep bekledik senden birşeyler.
İsteklerimiz olduysa ne ala olmadıysa
sana attık suçu hep..
Beceriksizlimizin,tembelliğimizin suçunu sana yükledik
hafifledik..
Oysa sen ben sizin yansımanızım demiştin de her giden yıl gibi
belki işimize gelmedi duymadık bile...
Ne yansıttıysak onu geri verdin aslında..
Hep bir mucize bekledik,yoruldun hem de çoook..
Güle güle 2010 huzurla git,uğurlar olsun sana...

Kendi adıma aslında iyi bir yıldı şöyle düşününce
eksikler vardı elbet tamamlanmamış o da benim tembelliğim olsa gerek.
Evet bir yıl daha bitmek üzere
sayılı günler kaldı.Ben bir yoğun programla
on günün keyfini çıkaracağım.
Pazar günü TR den kardeş gelecek
pazartesi kızımın doğum günü
çarşamba ver elini Alpler yapacağız cümbür cemaat :)
Evde pek olmayacağım ama taslağa ekleyeceğim
yeni yıl karşılama yazısını okursunuz vakti gelince :)
Asis herkese şimdiden mutlu yıllar diler,
yokluğumda kendinize iyi bakın :)
Sevgiyle...

10 yorum:

  1. Asisciğim,ne güzel anlatmışsın
    öznür hoca da din psikoloisi dalında akademisyen.
    Çocukluktan bu yana bastırılan alışkanlık ve duyguların bizi suçluluk psikoloisine soktuğunu
    ve bulduğumuz ilk fırsatta bunu basınçla patlattığımızı ve eğer bu huylarımızın farkında isek bunlarlada barışıp orta yolu bulmamızın önemli olduğunu anlatıyor.Konuyula ilgili çok örnekler verdi ama burdan yazmam pek mümükün değil.Kendini etrafa iyi insan gösterme çabasının beklenmedik anda patlaklar vereceği ve bunun da normal olduğu :))
    Konu epeyce var ama özü şu
    su ve top ilişkisi.
    deniz topunu
    suyun içinde kaç dakika tutabiliriz?İyi insanların arada bir hava verip kendini orta yerde tutmasının önemli olduğu.
    tatilinin sen ve ailen için en güzel,en verimli saatlerde geçmesini diliyorum.Kıkardeşimin doğum gününükutluyor.Sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  2. canımmm,
    sana harika bir tatil diliyorum
    keyfini sür
    biz seni bekleriz
    gönlünce geçsin günlerin
    dönüşte
    fotoğraflarla anılarla seni okumak güzel olacak
    sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Canım ,senin adına çok mutluyum.Kardeşinle ve kızınla birlikte güzel bir tatil geçirmeni diliyorum.Bol bol mutluluk hormonu salgılamanı diliyorum.Bende şimdiden yeni yılını kutluyorum.Kuzularınla ve sevdiklerinle ve bizlerle sağlıklı sihhatli ve bol yazışmalı bir yıl diliyorum.Hatta geçen sene yaptığın gibi ama daha uzun süreli yüz yüze görüşme şansı yaratman daha süper olacaktır.Hatta bizim sana süpriz yapabileceğimiz bir şans istiyorum yeni yıldan...))

    YanıtlaSil
  4. Iyi tatiller, bol bol dinlen, fotograf cek blog icin :)
    Simdiden kuzucuklarinla, kizinla ve butun sevdiklerinle dolu mutlu bir 2011 diliyorum sana..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba butterfly ben sizin bloğunuza ilk kez geliyorum.Lale ablamın bloğundaki değerli yorumlarınızı görüyordum.geç olsun güç olmasın değil mi?:)

    size sevdiklerinizle sağlıklı,huzurlu,mutlu,tüm dileklerinizin gerçek olduğu şahanee bir yıl ve yıllar diliyorumm:)


    Kızınızın doğum günü kutlu olsun.Sevdikleriyle sağlıklı,mutlu,huzurlu nicee yıllar geçirmesini diliyorum.her şey gönlünce olsun.

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Asiscim,
    Ben de keyifli bir tatil geçirmeni ve yeni yıla huzurla girmeni diliyorum. Sevdiklerin hep yanında olsun. Sağlıklı, güzel bir yıl olsun.
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Asiscim, tüm dileklerin süper... Yeni yıl yepisyeni gelsin... Yolun İstanbula daha çok düşsün... hatat bizim yolumuzda senin oralardan geçsin...

    Kızkardeşinin gelmesine çok am açok sevind,m doyumsuz bir tatil olacak desene...

    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  8. Hepinize sevgiler yeni yılda görüşmek üzere :)...

    YanıtlaSil
  9. Canım umarım sevdiklerinle güzel bir tatil geçiriyorsundur.2011 de görüşmek üzere.Herşey gönlünce olsun.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Aklımdasın,2011 ilk yorumu sevgi ve saygıyla olsun:)))

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails