22 Ocak 2011 Cumartesi

Kısmetse olur...

Bugünlerde öyle planlar yapıyorum.
Kendime özel birşey bir hediye gibi..
Öyle birden aklıma gelen
bunu yapmak istiyorum diye..
Yakında elli olacağım eli kulağında :)
aynaya bakınca kendime yabancı gelsem de biraz
eh doğa kanunu diyorum olacak elbet..
Yok kendimle barışak insanım bu konuda
öyle ay ay yaşlanıyorum modu yok.
Hem artık neydi o botoks motoks var ama istemem
ne o öyle yapanları görünce üzülüyorum onlar adına..
Kendileri olmaktan çıkıyorlar yok ben çizgilerimle yaşamak istiyorum
yeterki sağlık olsun.
Ne diyordum evet özel birşey
şimdiye kadar doğum günüm için hiç kendim öyle özel kutlama
yapmadım.Sağolsun kızım hep bir süprizle şenlendirdi o günü..
Ama öyle içimden geldi elli yaşıma doğduğum şehirde girmek istiyorum diye..
Aynı anda da bakalım o günü görecek misin de geldi.
Ama olsun kısmette varsa görürüm dedim peşinden :)
Ayy çok komiğim kızları aradım talimat verdim
yer mekan konusunda yok öyle şatafatlı değil yine sevmem zaten.
Ama yine biraz özel olsun boğaza karşı olsun ;)
biz bize maaile..neşenizi getirin yeter diyorum ha
bir de illaki pasta isterim banane :)
Böyle işte bu günler de elli yaşa hazırlık planları var.
Tabii önce sağlık olsun kısmette varsa görülür.
Kalın sağlıcakla...

Foto : Bir iki baskı çalışması öyle kendini oyalama babında..

14 yorum:

  1. ay süper olurrr, ne güzel bir doğum günü hediyesi düşünmüşsün... maaile demişsin ya... ne bilim belki tesadüfen o gün oradan geçiversem dedimdi:))

    YanıtlaSil
  2. Çalışmaların çok çok güzel olmuş ellerine sağlık,yani acemi ve usta farkı ne kadar belli oluyor dimi:)
    doğduğun şehir istanbul mu?
    farklı biliyordum:)İnşallah kutlaman çok şahane olur....öperim.

    YanıtlaSil
  3. Lalecim gec gec :)öpüyorum.
    .................
    Balkahvem yok canim ne ustasi,bakalim kismet ;)öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Anlasilan biz'siz kutlayacaksin! napalim saglik olsun :)))öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Bütün dileklerin de, gönlünden geçenler de gerçekleşsin dilerim...
    İnsanın ruhu önemli, yüzü güzelleştiren o çünkü:)

    YanıtlaSil
  6. Günışığı :) hep sizinle kutladım sıra onlarda ama atla gel istersen ;) öptümmm.
    .........
    Teşekkürler Banu haklısın bence de,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Neresi imis o dogdugun yer ??

    YanıtlaSil
  8. harika fikir insallah gerceklestirirsin...
    Kendi kendini oyalama calismalarinda nefis ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  9. Buğday tanesi orası yedi tepeli şehir :)bir tepesinde de ben doğmuşum :)
    ...............
    Meralcim bakalım kısmet,eh işte ;)öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Asicim İstanbul yolculuğu var galibaaaa.Ne güzel düşünmüşsün,canımm pastalar sana kurban olsun,oyalama çalışmaları çok başarılı wwaaawwww,çok beğendim.Sanırım vaktin olursa bir kahve içeriz ne dersin,koooocamammmm öpüldünüz hepiniz...

    YanıtlaSil
  11. Mamilacım bakalım kısmet :)teşekkürler canım..Ne demek vakit yaratırız elbet ;)çook öptüm seni...

    YanıtlaSil
  12. Yani ben bile heyecan yaptım:D
    Birlikte kutlayacağız inşlh..
    Çalışmaların çok hoş görünüyor,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Allah uzun ve saglikli ömürler versin sevgili butterfly.
    Insan inanamamiyor gercektende sanki sayilar gecmis gitmis de fiziksel bazi degisikliklerde olmus ama ruhun öylece kalmis sanki yerinde. bende elliye merdiven dayadim sayilir ama aynen böyle hissediyorum iste..
    Ne güzel düsünmüssün dogum gününü dogdugun sehirde kutlamakla. Her sey gönlünce olur insallah.

    Ayrica cizimlerin harika ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  14. harikaaa doğum gününüz kutlu olsun.İnşallah doğduğunuz şehirde ailecek sağlıkla,mutlulukla kutlarsınız.Ailecek sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı,afiyet içinde nice upuzuuuuuun yıllar geçirmenizi dilerim.her şey gönlünüzce olsun.elli yaş çoook güzel bir yaş.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails