22 Aralık 2011 Perşembe

İç hesaplaşması..

Ne yıldı ama...
Hadi bi git yaaa dedirtti bana..
Yılın son iş gününe kadar çalışıyorum.
Kendi kendime pijama partisi yaparak girmek istiyorum
yeni yıla...
Uzun upuzunnn bir liste yaptım
yeni yıl cee der demez vereceğim eline..
Yok öyle alçakgönüllük anladım bünyeye zarar sadece...
Tam takır kuru bakır geldi yani,olmaz ki bu kadar.
Ne coşkuyla karşılamıştık oysa ama sonu gelmedi o coşkunun.
Üç kaza,bir artık kronikleşen sağ kol ağrısı (tennisarm),
araya giren başka olumsuzluklar pes yani dedirtti.
Böyle ruh haliyle ne yazası gelir ki insanın,
ben de vurdum kendimi sadece okumaya
tek iyi yanı bu oldu bol bol okudum.
Yeni yıla çok radikal kararlar aldım ve hayata geçmesini mecbur kılıyorum.
Yeni yılda herşey daha güzel olsun,olmalı,olacak :)
Unutmamak için bu yazı kendime hatırlatma...


7 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.Bu kez yeni yıldan ne ise beklentilerin hepsi bir bir olsun inşallah.Şu ön teker arka teker meselesi var ya ne yazık ki
    bazı şeyler bir türlü değişmiyor.Bir daha ki dünyaya bırakmak istemediklerimvar benimde:)))

    YanıtlaSil
  2. Asis'cim yazını görünce çok sevindim. Çok geçmiş olsun ve tüm olumsuzlıklar 2011'de kalsınlar. 2012'ye bir zahmet gelmeyiversinler.
    Yeni Yıl'da tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle. Sevgiler Nairobi'den

    YanıtlaSil
  3. Asisimmm, yazının haberi düşünce sayfama, sanırım yanlış görüyorum dedim...Nasıl sevine sevine koştum anlatamam...
    Bu yıl çok ama çok daha güzel gelsin...Benim içinde çok keyifli bir yıl olmadı...hastalıklar falan, hastane günleri.Ama bende listemi yaptım, çok sorumlulukalr yükledim ona...artık kendi bilir:) çok çalışsın hepimiz için çok güzel bir yıl olsun.

    Çok öpüyorum seni çok çok

    YanıtlaSil
  4. Asicim merhaba umarım yeni yıl bu defa yeni bişiler getirir,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkürler,umarım yeni yılda herkesin gönlüne göre iyi şeyler olur.Hepinizi öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. 2012 hepimize güzel gelir inşallah iyiki buradasın canımmmm

    YanıtlaSil
  7. Sevgili asis sag kolundaki bir agridan bahsetmissin. Tennisarm diye tabir edilen.
    Benimde tam üc aydir sag kolumda inanilmaz bir agri var. Hem röntgen cektirdim hemde MR cektirdim hic bir sey cimadi ama kolumdaki agri gecmis degil. Omuzumdan cikmis gibi hissediyorum. Özellikle araba kullanirken kazagimi giyerken müthis aci cekiyorum. Seninkiside öyle bir sey mi acaba? ne tür bir tedavi uyguladilar sana?

    Bu arada gecmis olmustur insallah..

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails