25 Mart 2012 Pazar

Benim yeni türküm..






Ikeanin yollari tasdan sen cikardin ikea beni beni bastan.
Efenim böyle havalar mis olunca insanin degisiklik yapasi yenilenesi geliyor.
Cok kötü huyum var aklima düsmüsse mutlaka yapmam lazim.
Akillanmam ben gecen hafta ikeaya yolum düsüp su yukardaki masayi aldim.
Geldim monte ettim,tövbeliydim ama dedim ya akillanmam.
Sonra dün bilmem kacinci yili kutlamasi nedeniyle iyi bir indirim vardi.
Gittim sec babam sec nerdeyse bütün evi yeniledim ama simdi kara kara düsünüyorum.
Eskiler toplanacak ayiklanacak atilacak yani kendime is cikardim yine...
Olsun napalim bitince söyle mis gibi iyi olacak diye teselli ediyorum yine kendimi.
Simdi nerden baslasam diye evin icinde dolanirken iki dakika ugradim yani..
Durum vaziyet böyle arzu edenlere istek yapilir yani yardima gelmeleri icin :)))
Keyifli pazarlariniz olsun,ben gidip iki calisayim dimi...

1 yorum:

  1. çok güzel oldu evin çok...Keyifle, güle güle otur.

    Ben de gönlüme göre bir ev bulabilsem.
    Bu gün bir ev bakmaya gittik, içeri bir girdik, mezbeleye düştük sandım.

    Çook öpüyorum

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails