18 Mart 2012 Pazar

Gündönümü Ateşi





İnsanoğlu oldum olası güneşi hep önemsemiştir.Güneş ışığın babası,verimliliğin sembolü,yaşam ve zamanın parçası olarak kabul edilir.Bu güneşe hayranlık eski çağlardan beri ateşle bağlantılıdır.Bundandır ki kış biterken baharı çoşkuyla ateşler yakarak karşılar insanoğlu.
Her üç yılda bir düzenlenen gündönümü ateşi adı altında kızkardeşin oturduğu yerde büyük havaifişek gösterisi düzenlenir.Kardeşte orda oturunca biz ona misafir olduk dün :)Trafik felaketti iki adımlık yere ulaşana kadar akla karayı seçtik.Çok uzak yerlerden insanlar akın akın geldiler tüm yollar,duvarlara çıkmış insanlar velhasıl ilgi büyüktü.Aşağı ve yukarı semtler arası iki dağda karşılıklı sırayla fişekler atıldı kim en iyi fişeği patlatacak :) biz bu resimlerini çektiğim tarafı daha çok beğendik.Evden izlemesi daha keyifliydi çünkü dışarısı epey serindi akşam.



Sizler için birkaç foto..yüklemek zaman alıyor ancak bu kadar şimdilik .



3 yorum:

  1. Bahrı karşılamak adına çok hoş bir gösteri. Sesin fotolar da çok başarılılar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. pagan adetleri her ülkede var ve ben bunları çok seviyorum. Yaşama nasıl anlamlandırıp nasıl renklendiriyorlar.

    Çook öptüm Asisim

    YanıtlaSil
  3. cok guzel fotograflar ben de bayilirim havaifiseklere :) iyi haftalar...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails