20 Nisan 2012 Cuma

Haftasonuna



Kavusmanin keyfiyle...
Bak calismayanlar alinganlik göstermesin ama bu hani haftasonu keyfi bir baska keyif ;)
Bir azimle calisiyorsun 4 kaldi 3 kaldi derken...haftasonuuu diye isten bir cikisimiz var piir diye.
Ne yapacagim bir planim yok henüz,evde dersen simdilik salladim isi gücü zaten göcebe durumlari mevcut.
Hala beklemedeyim bu Ikeanin servisine sifir puan..Haftabasi aradim zaten su telefonlari artik otomatige bagladilar ya hepten ; su sorunuz icin 1 e basin yok su icin 2 ye diye baslamiyorlarmi üleynnn diye nara atasim geliyor.15 dk bekleme sonrasi pes ettim kapattim,ertesi gün 2 saat yol gittim teessüflerimi ilettim aman da aman pek bir ilgilendiler,yatistirdilar :) bakalim bu hafta arayip gün verecekler insallah.
Hava dersen sabah yagmur sonra günes tekrar yagmur rüzgar hatta dün dolu yagdi :) oda sasirmis durumda..
Kuzular klip yapip sarki söylemisler koymuslar feyse :) cilgin bunlar yaaa..
Keyifli bir haftasonu dilegimle...



2 yorum:

  1. calistigim gunlerden kalma bir kipir kipirlik var bende de hala cuma olunca pek seviniyorum bana noluyosa :)
    bol dinlenmeli hafta sonlari diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Benim çalıştığım zamanlarda haftasonlarım nasıl geçerdi unuttum. Ama sanırım bolca yemek yapardım.

    Klibi paylaştın mı? du bakayım:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails