13 Haziran 2012 Çarşamba

Ne olsaydı başlık ...


 S.Marco Bazilikasi





 Rialto köprüsü






Gecen hafta şakır şakır yağmur yağarken yola çıkmıştık.Sonra İtalya'ya geçince günlük güneşlik oldu hava şansımıza ,dönüşte yine yağmur karşıladı bizi ve halen yağıyor ama ne yağmak.Dün Venedik'te tornada (hortum) olmuş bayağı maddi hasar var.Tekneler parçalanmış Allah'tan kimse yaralanmamış haberlere göre ,yani şansımız varmış.Venedikle ilgili sonra yazarım malum yogunum kısaca Venedik'te dünyanın herhangi bir yerinden birilerinin albümünde mutlaka yer alacaksınız demek :) sokaklarında elinizde sehir planı yoksa kisada olsa kaybolacaksiniz demek.Yediginiz pizzanın sizin yaptığınızdan pek farklı olmadıgını hatta daha güzel olduğunu anlayacaksınız demek.S.Marco meydanında ,Rialto Köprüsü'nde I'Accademia da (otelimizin olduğu yer),ara sokaklar ve köprülerde bol bol fotograf çekineceksiniz,bol bol vaporettalarla ordan oraya gideceksiniz.Tüm tarihi yapılara hayran hayran bakacak biz niye koruyamiyoruz diye hayiflanacaksiniz.Gelecekte Venedik sular altında kalacak deniyor,o gelecek gelmeden görmek gerek.Bol foto var ama yüklemek zaman alıyor en kısa zamanda diyelim ;)  neyse güzel ama yorucu oldu biraz eh olacak o kadar dimi..Venedik'i tam anlamıyla keyifle gezmek için en az beş gün lazım o bile azda...Şimdi dönelim kürkcü dükkanına :) işimize bakalim ..

6 yorum:

  1. Hşgeldin Assis'cim. Anılarını bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. pek güzel :) Yanında mutlaka bilen ve hevesli birileri olacak.Senin de öyleydi sanırım. Gezdin güzel fakat alışveriş yaptın mı? Bir ülkeden eve dönerken eskisi gibi orjinal şeyler bulmak mümkün mü?
    yoksa çin malı ordada hükmünü kurmuş mu?
    Öpüldün sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. bu yazıya başlık ne gerek...
    Ben de düşünürüm acaba kimlerin albümlerinde resimlerimiz var diye))
    İstanbulda yaşarken bir İranlı ve bir Pakistanlının albümünde resmin olmaması imkansız zaten de:) İnsanın burnunun dibinden çekiyorlar.

    Oh Venedik. Veni vidi vici olabilirdi başlık. Gittim gördüm yendim ya da Türkçesiyle:)

    Çook öptüm Asisim

    YanıtlaSil
  4. cok guzel fotograflar digerlerini de yukle vakit bulursan :)

    ben de turkiye yolcusuyum yarin. :)

    simdiden iyi haftasonlari diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Figen'cim tşkler,bu aralar yazma özürlüyüm.yazmaya çalışacağım.Sevgiler sana da
    ..".......
    Balkahvecim hevesli coktuda bilen yok herkes ilk gidiyordu :) alışveriş yok öyle yapmadım zaman zaten kisitliydi iste belli yerleri gezebildik.Ama bir espresso kahve fincan takımı aldım.Çin malı kaynıyordu :) orijinaller özel dükkanlarda vardı ama iste zaman az olunca ;) öpüldün canım.
    "..............
    Bak başlığa yakışırmış ;) bir sonraki yazıya olsun yazabilirsem.Öptum canım.
    ...................
    Meralcim iyi yolculuklar,optum.

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık ablacığım..
    Güzel özetlemişsin kısaca öyleydi Venedik tatili hepimiz için.
    Bende bir ara bir şeyler ilave etmek istiyorum fırsat bulursam öptüm ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails