13 Ekim 2012 Cumartesi

Ben bugün...

Kendime bir gün armagan ettim.
Yorgun beden ve ruhum dinlendi.
Cocuk olsaydim hemen otoparkin üstüne kurulmus
bu panayirda ki atlikarincaya binerdim ;)
Sadece resmini cektim binemeyecegime göre..

 Her haftasonu kurulan standtan bratwurst,hardal,ekmek üclüsüyle mideyi susturdum.


Meydandaki saat kulesi 1400 lü yillarda yapilmis.Ve kafeler..

Yilin ilk kestanesini yedim.


Aare nehri..


Kestaneci yillardir ayni yerde her Sonbahar kestane satar.


Günesi icime cektim :)


Ve yere düsen Sonbahar yapraklari


Iyi geldi bünyeye..Tabii birazda dükkanlari gezdim kendime birsey almadim ama bir iki
dosta hediye aldim.
Bugün de böyle gecti ama bana iyi geldi.

5 yorum:

  1. Oh ne guzel yapmissin, hele o kestaneler iyi gelmez mi hic bunyeye? :)
    Iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  2. Asicim iyi yapmışsın , kahve ve kestane tabiki favorim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Meralcim sana da iyi pazarlar.
    .....................
    Mamilacim cok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. canım her günün keyifle olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails