31 Ocak 2013 Perşembe

Güneşi görünce..






İçim açıldı biraz.
Biraz rüzgarlı olsada güneşi görmek iyi geliyor.
Biraz alışveriş için çıktım. İki şey alacaktım bir baktım araba dolmuş :)
Bir meyve var Physalis bir pakette ondan aldım. Severim hafif mayhoş tadını..
Bir zamanlar çalıştığım yerde bir Alman bayan vardı. Hergün bir paket getirir yerdi.
Çok faydalı diye :) o zaman tatmıştım ve damak tadıma uyunca artık gördüğüm zaman alıyorum.
Bir arada altın çilek diye hapları falan çok reklamını yapmışlardı. Ne ki bu diye araştırınca bu
meyveymiş meğer. Güzelliğine düşkün insanların bu gibi şeylerden haberi oluyor :) Alman arkadaş
Sabahın köründe ben daha gözümün tekini zor açarken nerdeyse sahne makyajıyla arzu endam
ederdi.O derece düskün yani güzelligine .. Efendim cilde de iyi geliyormuş v.s ...
Meyveyi görünce aklıma geldi işte ..
Bu yıl kar, yağmur, güneş azıcık , tekrar kar gibi her telden çalıyoruz.
Haftasonu kar gelebilir yine...
Bugünlükte böyle.. Haftasonu kuzularla buluşacağız yine..
Abbas ise gider.




2 yorum:

  1. dIŞARIDA DA GÜNEŞ DOĞSUN HER ZAMAN,
    yÜREĞİMİZ DE güneş ışığıyla aydınlansın
    hep ferahlık ve huzur olsun
    kuzular sana iyi gelir
    öp benim için o güzelleri
    iyi haftasonları diliyorum

    YanıtlaSil
  2. ben de cok severim altin cilegi Turkiye'de ilk silifke'de yetistirilmeye baslanmisti tatile gittigimizde ilk numunelerini tatmistik biz de o zamanlar yer kirazi diyolardi sonra altin cilek oldu pahali olmasindan sebep :) kuzulara opucukler :)
    iyi hafta sonlari...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails