23 Şubat 2013 Cumartesi

Pazartesi sonrası...



Pek hayırlı olmadı da..
Hasta olmak pek iç açıcı durum değil malum.
Ama olunca da yapıcak bir şey yok..
Hatta ilk iki üç gün battaniyeyi çekip dışarı ayaz iken ,sıcacık yatmak
iyi bile gelir. İlaçlar, çaylar vs. bir haftadır yatmaktan artık sıkıldım.
Bugün itibarı ile hala tam iyileşmiş değilim aksine tekrar ediyor :(
Neyse hasta modundan çıkmak istiyorum.
Gidenler yazdı çok beğenilmiş ; Kelebeğin Rüyası
Bazen unutuyorum artık Türk filmleri de buraya sinemalara geliyor. Bu akşam için yer bulduk kardeşle gideceğiz.
Kuzular da hasta biri su çiçeği çıkarmış diğeri üşütmüş :( benim kuzum kafayı sıyırmak üzere..
Hasta olmasaydım giderdim diyeceğim ama oda olmuyor çalışırken. Çok yakın değiliz malum, insan üzülüyor ha dedin mi gidemiyorsun. Ama insanın ailesi olması kadar güzel bir şey yok...
Bazen varlıklarını bilmek bile insana güç veriyor. Hele bir evladın varlığı ; her ne kadar kolay olmasa da büyütmek... Herhalde tüm yaşamım boyunca yaptığım en güzel ve anlamlı şey kızımı dünya ya getirmiş olmak. Bir film ,bir dizi izledim ve bir kitap okudum. Hepsinde de aile kavramı ve sevgi vurgulanmıştı. Ve şükrettim ... Hasta olunca insan daha mı bir duygusallaşıyor ne ;)
Her ne kadar geçen haftasonu hasta olsamda kızım sayesinde ve ailem dostlarım çok güzel zamanlar yaşattılar. İyi ki varlar , güzel olan herşeye içinde iyiyi ve sevgiyi barındıran herkese selam olsun. Hayat onlarla güzel...
Şimdi her ne kadar yatmaktan uyuşmuş olsamda biraz dinleneyim.. Akşama Kelebek beni bekler :)
Sevgiyle,
İyi haftasonlar olsun.

4 yorum:

  1. Asisimmm sana da kuzularına da geçmişler olsun...Evet ya aile herşey...

    Beğenecekmisin çok merak ediyorum...Yaz mutlaka

    Öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  2. Asicimmm canım,kuzulara ve sana çook geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Lalem öperim. Film çok güzeldi çok...
    ...........
    Aysema teşekkürler.
    ..............
    Mamilacım çok sağol canım, öpüyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails