31 Mayıs 2013 Cuma

Sıra sana da...

Gelecek..
Bir blogcu arkadaşa yorum yazmıştım.
Yok öyle pes etmek, kuyruğu dik tutacaksın demişti.. Biz çoğunluğuz aslında bakma...
Kardeş resimli mesaj atmış protesto yürüyüşüne gideceğiz diye haftabaşı..
Biber gazına karşıda hasta maskesi ve limon... Oturdum ağladım.
En çokta bu yüzyıl da bunları yaşamak, görmek, duymak.. Canımı acıtıyor.
Üç beş ağaç için bu kadar yaygaraya değmez demeye getiriyor.. Yaşlı teyzem biliyor o bilmiyor
bir ağacın kaç yılda gölgesinde oturacak hale geleceğini..tarihimize sahip çıkmak !!!
Gülmek istiyorum gülemiyorum artık. Sen olana sahip çık.. Şimdi oraya dikeceğin beton yığını tarihi binanın yerini mi tutacak... 100 ağaç dikeriz diyor, peki ömrün yetecekmi gölgesini görmeye...
Yok keyif olmuyor haliyle ... Ama susmakta olmuyor sıranın gelmesini beklersen zaten bitmişsin demektir.
Ama sıra birgün herkese gelecek ...
Onlara da ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails