18 Eylül 2013 Çarşamba

Biraz burdan..

Baharı görmeden yaza girmiştik..
6-7 hafta sıcaklar bunalttı sonra yağmura döndük.
Ben gittim geldim yağmur hala yağıyor.
Binikiyüz metreye kar yağmış bile onun soğuğu bu..
Kaloriferler yanıyor artık..
İki gündür iyi değilim boğazlar vücut ıhhh...
Kırgınlık var ilaç aldım idare ediyorum.
Her geçen yıl bir öncekini aratıyor.
Kendimi sürekli yorgun ve halsiz hissediyorum.
Gençliğe girerken ergenlik depresyonları ;)
Orta yaşı devirirken menepoz ;)
Ne bu ya bir rahat yok :))
Anladınız siz onu neden sürekli inip çıkan ruh hallerindeyim.
Artık belli yani bir bıkkınlık herşeyden, anlamsız gelen bir çok şey...
İşten zaten başka bir şeye bakacak halim kalmıyor.
İsviçre 'li arkadaş öğrenmiş " moruk " diyor. :))
Neyse yine de şükür öyle söylesemde halime şükür ederim hep..
Dışarda rüzgar uçuruyor resmen herşeyi şuan ve yağmur gökyüzü delinmiş gibi...
Battaniye kitap en iyisi :))
Bu aralar yazar gibi yapıyorum. Çalışırken beynimin içinde birbirine çelme takan cümleler ( öne geçmek için ) yazmaya oturunca delete basılmış gibi..öyle işte ..kedi gibi kıvrılayım ...
Yağmur çatıya vuruyor müthiş severim bu sesi..
.. ... .. ...

1 yorum:

  1. asisim, çok geçmiş olsun. bu mevsim geçişleri böyle yapıyor insanı
    miskin moruk değil :)
    geçicidir merak etme
    güzel bir gün diliyorum sana

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails