6 Ekim 2013 Pazar

Evim evim ...

Evim de zaman geçirmeyi severim. Her ne kadar biz çalışanlar evimizi bir nevi otel gibi kullanmak zorunda kalsakta.. Kendi evimizin rahatlığını sıcaklığını en lüks otel de  bile bulamayız, en azından benim için öyle ;) 
Hal böyle olunca bulduğum her fırsatta evim de keyifli zaman geçirmeye çalışırım. Tabii arada da eşyaların yerlerini değiştiririm. Hem köklü bir toparlanma olur, hem evin yüzü değişir. O yorgunluğa değer sonrası kahvemi alıp sevdiğim köşeye oturup anın keyfini yaşarım. 
Bu haftasonu da öyle oldu... Yoruldum evet ama bir huzur bir keyif sonrası benim için ;)
Bugün de misafirlerim gelecek, yabancı değil canım kardeşler ;))
Biraz mutfağa geçip çay yanına bir şeyler hazırlamak lazım.. Ne kadar hamarat bir haftasonu oldu. Dışarda kapalı ara ara yağan yağmurlu bir hava var. Kuzular tatilde Side de ilk iki gün yağmur soğuk yaşamışlar ama sanırım tekrar güneşe kavuştular. 
İyi pazarlar herkese...
Biraz keyif zamanı :)




1 yorum:

  1. evim evim güzel evim
    sözünü ben de çok severim
    hzuur ve mutluluk verir ev her zaman bana
    sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails