5 Şubat 2014 Çarşamba

Eee yaz artık...

Tembellik aldı başını gitti yazma konusunda..
Yarın yarın derken ooo günler geçmiş. 

Geçen gün kendime bu çiçeği aldım Sümbül dimi adı..soğan şeklindeydi bir gece de çiçek açmış.
Ne var ne yok dersek iyilik sağlık :) hala güzelim hala iyiyim ( tütütü) ay tahtaya vuralım neme lazım ;)
Kızlar akşamı yaptık geçen haftasonu çok eğlendik,herkese iyi geldi. 
Havalar bu yıl bir tuhaf hep sis hep kapalı ,kar yağmadı.Birkaç gün buz gibi sonra ılık sanırsın bahar gelmiş öyle işte..Güneş ıhhh yok henüz ortalıkta :( 
Tv açmıyorum yine uzun zamandır.Dün azıcık açtım Gülse Birsel'in yazısı aklıma geldi :) ekranda konuşanı görünce..güldüm artık ne yapayım..gülünmeyecek gibi değil...
Biz bir oyun başlattık kuzularla..
Benim büyük kuzum Devin her gün postaya bakıp üzülüyormuş,niye bana mektup yok diye...
Okumayı öğrendik ya okullu olduk ;) 
Annane de bundan sonra artık haftada bir,ayda bir 
mektup yazacak işte kısa kısa notlar gibi :) bakalım...
Biz de böyle şimdilik,iş güç aynı devam..
Ay çok sevdim iyiyim ,güzelim ;)))) tütütü unutmuyoruz. 
Böyle işte...

3 yorum:

  1. Asisim aman aman nazarlar değmesin, keyfin daim olsun...

    Evet sümbül o tam da mevsimi,
    a rdından da laleler gelir:))

    Çok öptüm çok çokk

    YanıtlaSil
  2. miss gibi sümbül kokmuş bloğun asisim
    kuzun ne şeker öyle
    sen yaıp bırakırsna o da yazar bu şekilde güzel bir teşvik olur
    hep güzel ol, mutlu eğlenceli günler diliyorum sana
    sevgiler
    öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdiğim bahar çiçeğidir sümbül. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails