1 Eylül 2014 Pazartesi

Öperek Uyandırdım..

DBu sabah ayrılığı..
Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım.
Kırmızı mavi ekoseli yalnızlığımı serdim masaya..
Manzaraysa ayrılığa sıfır..İşte her şey hazır..
Acılarımla iki lafın belini kırdık.
Yokluğunda bir kuş sütü eksik..
Yalnızlığım ve ben ; seni çok bekledik.
Cemal Süreya

Zaman su gibi aktı gitti..bir hafta nasıl geçti anlamadım.
Havalar epey soğudu birkaç gün..
Biraz battaniye altı okumaca...
Biraz kısa yürüyüşler..arkadaşlarla bir akşam yemeği
Biraz kuzularla buluşma derken tembelliğin dibine vurdum yani...
İyi oldu dinlendim bol bol.




4 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir şiirdir o.
    Havanın soğumasını kıskandım; keyfini sür olur mu :)

    YanıtlaSil
  2. bazen de güzeldir tembellik
    kuzuları ve seni öptüm tatlım

    YanıtlaSil
  3. o tembelliğe şu an hem de şu an çok ihtiyacım var:)

    Çook öptüm kucakladım...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails