22 Şubat 2009 Pazar

Cem Yılmaz + laptopasis

Akşam haberlerinden sonra şöyle bir zaplamaya başladım var mısın yok musun da Cem Yılmaz yarışıyor.Beni en çok güldüren komedyen diyebilirim.Yorgunluğun üstüne iyi geldi bol bol güldüm.Yıllar önce tek kişilik şovuyla buraya da gelmişti izlemiştim.Çok hazır cevap bir insan en çokta yaptığı espirilere kendinin de gülmesi beni güldürüyor.Başlıktaki laptop asise gelince uzun zamandır istediğim halde almadığım laptopu nihayet aldım ikinci el ucuz ve az kullanılmış :) bilgisayarım yeni ama yorgun olunca büroda sandalye tepesinde oturmak cazip gelmiyor açıkcası bu yüzden denk gelince böyle aldım.İnsan kırkından sonra paranın değerini anlarsa ancak böyle kılı kırk yarar desem de inanmayın eskiye göre daha düşünerek para harcıyorum ..Ama hala tam alışamadım klavyeye bir de Türkçe harfler olmayınca yine pcnin başına geçtim yazmak için ;) ...
Bugün pazar sabahtan beri bir baş ağrısı var inat ettim ilaç içmedim sevmiyorum öyle her ağrıda ilaç almayı ama geçmedi hala zonkluyor.Dışarıda fasnacht geçidi var müzikleri evin içinde bile duyuluyor.Eskiden geçidi izlemeye giderdim ama artık o gürültülü müzik ve soğuk bana ilginç gelmiyor.Bu yıl kara doyduk anacım yeter dedirtecek kadar iki haftadır iki üç gün aralıkla yağdı da yağdı.Sabah yine lapa lapa yağdı,şuan akşam üzeri durdu ama gece yine yağabilir.Bu yazı perşembe akşamı yazılmaya başlandı pazar günü bitirilecek kısmetse..Yeni hafta güzel başlayıp keyifli geçsin herkes için...sevgiler

3 yorum:

  1. Ben de izledim CM YLMZ ı. helşede o ingilizce anlattığı Nasraddin Hoca fıkrası süperdi. Sevgiler sana asiscim

    YanıtlaSil
  2. Artık bir laptopun bile var:)))
    Pek rahat oluyor dimi:))Güle güle kullan asisciğim...
    al işte sinir olduğum bir konuda burda var:))
    Cem Yılmaz'ın onca kaliteli espirisinin yanında Recep İvedik'in
    gişe rekorları kırmasına nasıl sinirlenmem ben?? O gün program harikaydı gerçekten..Benden de kocaman kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  3. lalecim valla CMYLMZ a harikaydı çok güldüm,sevgiler sana da
    ..............
    Ay Balkahvem gelmiş :) yaaa birlaptopum bile var artık..bak şimdi sinirlenme yaaa boooşveeerrr canım gül gitsin.sarhoşta değilim ama bune gamsızlık bendeki anlamadım :)))öptüm seni uzaklardan...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails