24 Şubat 2009 Salı

Melekler yanınızda olsun

İki gündür bir.. ne derler :(.. ay aklıma gelmiyor..böyle şey halindeyim gamsız çok sakin dünya yansa umurumda olmaz gibi bir durum neden onu da bilmiyorum.Kendimi ödüllendirdim ondan mı acep hani para harcadım rahatladım durumu arada olur böyle...Öyleyim ama kafamın içi hep meşgul hesap kitap plan proje vs...İş yerinde de stres yok bu hafta ondandır belki, bu aralar bol bol düşünmekteyim . Gerçekleşmesini istediğim şeylerin bir an önce olması için..Melekler yanımda ve yanınızda olsun.Sevgilerimle

6 yorum:

  1. ne güzel ruh hali umarım uzun devam eder,sevgiler : )

    YanıtlaSil
  2. Asiscim inşallah en kısa sürede bütün isteklerin gerçeklerşir.bu aralar çok yoğun geçiyor bir kaç sergiye katılmayı düşünüyorum,planlar projeler çalışmalar vs vs vs.Melekler benim yanımada gelirmi dersin,çoook sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu çok güzel bir temenni.
    Melekler dört bir yanında olsun..
    her şey olacağına varıyor nasılsa..
    sevgiler asisciğim.

    YanıtlaSil
  4. EVET HER ZAMAN YARADANA İHTİYACIMIZ VAR
    melekler yanımızda ruh halin hoşuma gitti umarım devam eder etsin de dileğim,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Filizcim insan hep böyle kalsa çok güzel ama geçicidir sanırım :) sevgiler sana
    ......................
    Mamilacım sana hem kolay gelsin hem başarılar,melekler yanında olacak eminim :)canım.Sana da sevgiler burdan...
    ................
    Balkahvecim senin de dört bir yanında olsunnnnn :)sevgiler en kocamanından...

    YanıtlaSil
  6. aman nazarlar değmesin , melekler hep yanında olsun asiscim. Sevgiler sana

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails