19 Nisan 2009 Pazar

Bir sarkisin sen

Bu kuzu artik bisiklette sürüyor,kaskimizi unutmuyoruz tabii..
Simdiki cocuklar bir harika,konusmalari, kendilerini ifade etmeleri,cin gibiler yani .
Dün aksam bir sarkisin sen adli programi izledim.Baslamisti ben actigimda ama o cocuklar ne kadar güzel söylediler sarkilarini..beni aldi nerelere götürdü.Tam olarak icerigini anlamadim ama umarim sonradan bozmazlar.Amac cocuklari yaristirmak degil onlarin yetenegini aciga cikarmak olsun,simdilik öyle gözüküyor.Cocuklar muhtesemdi tek kelime ile arada aileleri gösteriyorlar nasil mutlu nasil gurur duyduklari yüzlerinden okunuyor.

Okan Bayülgen var sirada ben bu adami seveyim mi yoksa kizayim mi karar veremedim.Aksam programi izlerken hem cok güldüm hem bu adam o kadar gösteriyor abukluklari vs ama kimseninin umurunda degil aynen devam.Okan Bayülgeni yillardir konuklarina göre izlerim ama sabaha kadar degil ;) zaman zaman agresif tavirlari hosuma gitmez bir ara hepten cildirmisti biraktim izlemeyi simdi yeniden izliyorum.Ama tabii onu cildirtanlara bakmak lazim,hakli oldugu yanlar cok.Ama bayagi degisiklikler var onda daha bir sakin daha bir sabirli olmus :) yasinda etkisi var muhakkak ama baba olacakya onun etkisi büyük sanirim.Eger bir program yapiyorsaniz her ne olursa olsun sakinliginizi korumaniz gerekir.Insanlarla alay etmek rencide etmek hic hos degil,her ne kadar karsinizda sizi delirtenler olsada..Medya arkasinda gülme krizine girdim..aglanacak halimize gülüyoruz iste...

Konuklarin yaptigi büyük gaflari toparlamak zor is...hep derim insan agzindan cikacak lafi iyi düsünüp tartmali..Erol Günaydin`in dogum günü süprizi onu cok mutlu etti.Nice saglikli yaslara.

Blogda bazi degisikler yapayim dedim ama simdi buranin sablonunu cözmek uzun is vazgectim bozarim simdi belli mi olur.Birde pc nin virüs koruma sisteminden bloglara giris yapma sorunu yasiyorum.Cok fazla gifli animasyonlu sayfalar acilmiyor.Ayarlari da beceremedim bir türlü,bazen de yorum yazarken sorunlar yasiyorum sinir oluyorum.Neyse idare ediyoruz iste..

Keyifli pazarlar herkese

2 yorum:

  1. ah Can da bisiklete binecek zamana gelse dedim. Okan Bayülgen konusunda hislerimiz aynı sevsem mi dövsem mi derim bazen. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Asiscim kuzunun kaskına bittim,maşallah büyümüş delikanlı olmuş.Asiscim okana kızıyorum ama hakkınıda vermek lazım.Sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails