12 Nisan 2009 Pazar

Kaplumbağa hızı

Bu bir işaret mi,anlam yüklemeli miyim acaba..Kaplumbağa resmi yapıyorum henüz bitmedi.Akşam öyle bloglarda gezerken zıplaya zıplaya şu japon işi oyuncak yapımları dikkatimi çekti ne çok yapan var çokta güzel yapmışlar.Dur deneyeyim dedim nasılsa malzeme var.Nasıl yapıldığını ararken burda buldum.Gayet anlaşılır ve güzel fotoğraflanmış eh tavsiye edildiği gibi en kolayından başladım..kaplumbağa..Böyle de bir huyum var çok beğendiysem elimde de malzeme varsa ve zamanım hemen denerim.Başladım yapmaya vakit nasıl geçti anlamadım o minnacık şeyi yapmak biraz sabır istiyor ;) o arkadaşların yaptığı kadar olmasa da fena olmadı benim minik kaplumbağam :)pek şeker göründü gözüme..Sonra bitince dedim ne oluyor iki gündür bir kaplumbağa aldı gidiyor şimdi bu bir işaret olabilir mi yoksa kaplumbağa hızıyla mı yol alacağım :) başka bir anlamı mı var acaba..yoktur öyle batıl inançlarım ama aklıma geldi öyle işte,pazar pazar...
Ilk resim de ki tepsiyi mamilacimla beraber yapmistik.Ortasin da ki cicekleri tabii ki mamilacim yapti,kahve icerken öyle andim iste ;) sevgiler.

4 yorum:

  1. ayyy çok güzelll
    bayıldım
    kaplumbağaya

    YanıtlaSil
  2. Asiscim kaplumbağaya bayıldım çook şirin,kuzuya yaparsın artık.Tepsi çok güzel görünüyor eline sağlık, inan bende seni hep anıyorum sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. Kaplumbağacık pek şeker olmuş, eline sağlık...İki kez ziyaret etmişsin, evde bulamamışsın beni...Nisan bu yıl yağışlı geçiyor, bugün tam bahar havası, çiçekleri sevdim, çağla yedim dalından, hep bahar olsa ne güzel olur, değil mi? Selamlar-sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ben bu kaplumbağaya bayıldım asiscim

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails