27 Haziran 2009 Cumartesi

Masalmış

Bir varmış bir yokmuş develer tellal iken pireler berber iken ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken...diye başlarmış masallar da herkes kendi masalını yaşarmış.Kimler gelmiş kimler geçmiş hangi masallar yaşanmış kimsenin de aslında pek umurunda olmamış.Herkes önce benim masalım demiş ..
Saçmaladım biliyorum özellikle yazıyorum bazen de saçmalamak istiyorum olamaz mı yani hiç bir anlamı olmasın istiyorum.Birileri gülerken birileri ağlamış birileri sessizce çekip giderken birileri dünyayı ayağa kaldırmış.Kimileri yaşamış ama kimsenin haberi olmamış,kimileri yaşamış ardından çok şey bırakmış.
Dünyanın haline bakıp öyle gidenlerin arkasından düşündümde herkesin masalı kendisiyle birlikte sonlanmış.

2 yorum:

  1. Yani, her şey senle başlayıp senle bitiyor..

    masal olsun, masallardaki güzel sonlar gibi bitsin hayatımız..
    çok seviyorum asisciğim,tanımasamda..
    bazı tanıdıklarımdan daha çok seviyorum...Hanım efendilikte ekolümsün..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Balkahvecim hep masal gibi yaşasak diyorum..Teşekkür ederim o senin içinin güzelliğinden..Canımsın yaa hanımefendilik kim ben kim ;)işte öyle bir dünya vatandaşıyım kızdı mı esip gürleyen haksızlıkta çığrından çıkan..hani diyorum ya burda tam yansımıyor ;)öptümmm çok...
    asis

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails