28 Haziran 2009 Pazar

Tatil öncesi

Tatil öncesi son yazı..yaklaşık dört yıldır blog dünyasındayım.Çok insan tanıdım,çok farklı yaşamlar gördüm.Sessizce okuduğum çok blog oldu,iletişim için hepsine yetişemem bu yüzden sessiz kalmayı tercih ettim.Herkesin bir de özel yaşamı var bazı bölümlerini paylaştık beraber bazı bölümleri bize özel kaldı karşılıklı saygı sevgi çerçevesinde iyi kötü bir iletişimimiz oldu.Birbirimizden öğrendiğimiz çok şey oldu,hayata farklı pencerelerden bakmayı da öğrendik.Bazen en sıkıntılı anımızda bir gülümseme yayıldı yüzümüze bunu biz sağladık.Belki kendi sıkıntısını çok abartan biri bir sıkıntısı olmadığını farketti.Bu yüzden hiç bir yazılanı bana uymasa da küçümsemedim.Zaman zaman kopukluklar yaşadık ama gidemedik tamamen.Yok olanı merak ettik belki gidene üzüldük ama hep yeni pencereler açıldı.Belki herkese yetişemedik küsüp gidenler oldu.Ama bir şekilde yine de hepimiz birbirimize iyi güzel şeyler verdik diye düşünüyorum.Kendi adıma ben çok şey öğrendim hala da öğreniyorum bazen hiç duymadığım bir kelime okuyup neymiş diye araştırıyorum.Lafın kısası en olmadık zamanda gülümseyebildik,mutlu olduk,paylaştık vs...Burası ortak kullanıma açılmış herkesin evi gibi ama başrol oyuncusu daima kendimiz.Tatil sonrası görüşmek umuduyla hep mutlu,hep umutlu,hep sevgiyle kalın. Mekan size emanet ;))

3 yorum:

  1. canım ne güzel yazmışsın sahiden de bu şekilde özetleyebiliriz,
    blog olayı orjinal çünkü,
    biz seçiyoruz arkadaşlarımızı
    küsme darılmaca yok
    kim kimi yakın görüyorsa kendini onu okur yorum yazar,
    illa benim sevdiğim beni sevecek diye bişi de yok,
    zaten anlıyorsun san agelmeyince, napalım olsun,
    seçtiğin seni seçmeyebilir
    bu da çok normal,
    ama bunu anlamayığ gönül koyanlar da oluyor malesef

    sana iyi tatiller diliyorum
    çokkk dinlen .ok eğlen
    bizi de ihmal etme ama,
    özlerim bennn

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım yaaa,
    ne güzel özetlemişsin.
    En güzelide birbirimizin bloglarının arşivinde yer alarak
    geçmişimizi bilen birer canlı tanık olarak yaşayacağız...
    Ben umutluyum daha çok uzun seneler
    buralarda yazıp kah gülecek kah ağlayacak
    yüreğimizin bir yerleri titreyecek..Buruklaşıyor içim böyle yazılarda ama döneceğini bilmek çok güzellllllllll
    Bu tombiş kardeşin hayırlı yolculuklar diler minik sevgiliyede
    masum öpücükler .....

    YanıtlaSil
  3. Canım nasılsın ?Birbirimizi hiç görmedik ama senin çok iyi bir dost olduğuna eminim .Tatil için buralara gelirsen seninle tanışmak karşılıklı bir kahve içmek isterim iyi tatiller
    nilay

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails