10 Ağustos 2009 Pazartesi

Su altı mağarası
Akyaka
Kleopatra plajı
Ne kadar planlarsanız planlayın bazen herşey olması gerektiği gibi oluyor.Bu tatili bambaşka planlamıştım ama gidişat,hesapta olmayanlar,son anda araya girenler böyle olmasını gerektirdi.Bir kaç yıldır hep Alaçatı ya gitmek istiyorum ama olmuyor.Orayı da ünlüler basmaya başlamış öyle olunca tabii duyan soluğu orda alacak demektir.

Bu yıl da Bodrum çıktı sihirbazın şapkasından kalabalık gittik eh sürüden ayrılanı kurt kapar dedim takıldım onlara..Bodrum'a yıllar önce gitmiştim.Güvercinlikte konakladık ama böyle herşey dahil bir tatile kesinlikle yokum artık.Çocuklu aileler için belki ideal olabilir ama küçük bir pansiyon ya da butik oteller en ideali benim için artık anladım..Havası ve denizi çok güzeldi şöyle üfür üfür tam benlik hiç bunalmadık bir gün hariç yılın en sıcak günüymüş.

Parasailing yaptım güzeldi ama heyecan verici olmadı rüzgar yoktu teknede olduğu yerde durunca yükselip kuş bakışı seyrettik adaları koyları..Animasyonlar hiç çekilecek gibi değil allahtan deniz kenarına gelmiyor sesler havuz başında durmak ne mümkün.Eğlencenin adı gürültü cıyak cıyak bağırmak ve belaltı espirileri olmuş.

Gümüşlükte bir akşam balık yemeğe gittik hava karardığı için tavşan adasını uzaktan seyrettik.El sanatları çarşısını gezdik yemekte iyi bir hesap geldi bayat mezeler güya en pahalı balıkmış ama o para edermiydi bilmiyorum adını bile unuttum..sahilde en sonda ki yer giden olursa pazarlık etmeden oturmasın.

Gökova da tekne turu yaptık aaa şimdi bu iyi anlatılmalı bizim enişte ayarlamış herşeyi 20 kişilik teknedeyiz iyi güzel..gittik bir buçuk saat arabayla Akyaka dan tekneye bineceğiz sizi daha ufak tekneye alacağız 10 kişilik dediler oh daha iyi bindik bir iki koy durduk yüzdük tekne zaten pislik içinde duş için su yokmuş,tuvalete girelecek gibi değilmiş ben zaten öyle olur olmaz yerde girmem çok kötü durum olmazsa neyse artık yol aldık yapacak birşey yok.Kleopatra plajına geldik giriş 10 TL bir girdik buda ne dedim kadınlar hamamını geçmiş şöyle sağ taraf boşluktu biraz bu kuma ayaklarım değsin dedim bari geldik o kadar.Kleopatra işi biliyormuş canım o kumlar ayaklarına değince nasıl ince bembeyaz biraz açılıp yüzdüm dayanamayıp.Antik kalıntıları gezmek istedim sıcakta kimse gelmedi gittim gittim in cin yok sıcak vurdu tepeme şapka yok tiyotronun ordan döndüm geri ama sahil kum gibi insan.Piknik yapan şezlonlara yayılan adım atacak yer yok döndük tekneye vesselam.Tam koydan ayrıldık tekne bozuldu kaldık ortada ee nolcek şimdi.Başka tekneye alacağız dediler birileri yüzerek başka tekneden gelip güya tamir ettiler..güya diyorum çünkü akvaryum koyu varmış oraya gidecektik sözde bunların programında da sanırım yok ama var diyorlar götürmemek için oyun yani ben öyle diyorum.kamlumbağa hızıyla motordan gelen sesler ve kokuyla Akyakaya akşamın yedisinde dönebildik.Bir de utanmadan içtiğimiz içeceklerin parasını istediler ben de dedim vermem parasında değilim ama ödeştik yani yarı yolda bıraktınız.Kaptan çırağı bıyık altı gülüyor biliyor tabii yemedik numarayı ama o kadar kişiden bir kişi de gık demedi çıkarıp çıkarıp verdiler.Dedim valla millet böyle koyun gibi her şeye eyvallah derse bunlar da yolunu bulmuş gidiyor işte isimlerini unuttum öğrenip ekleyeceğim buraya...Yani tekne maceramızda böyleydi işte..
Bu günlük de bu kadar...