8 Ağustos 2009 Cumartesi

Kürkçü dükkanı

Evettt Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı imiş..Tatil tatil dedik bitti işte herşey planlandığı gibi olmasa da güzel geçti.Biraz devletle işimiz vardı git gel yaptılar sabrımın sınırlarını zorladılar.Artık herşeyin bilgisayarla yapıldığı şu zamanda bile git gel yapıyorlar ya pes..Devlet , memurunun maaşını nerden temin edeceğini bulmuş aldıkları harçlar işlem başına yuh dedirten cinsten.Neyse tatsız konuları geçeyim..İstanbul-Karadeniz-İstanbul-Bodrum-İstanbul bermuda üçgeni yaptım bu sefer de ..Dört uçak yolculuğu,iki otobüs yolculuğu İstanbul içi git gelleri saymıyorum..

Bu uçaklara ne oluyor anlamadım yine çok kötü çalkalandık inip çıktık hava şartlarından dediler ama ııhhh..inanmadım hem gidişte hem dönüşte biraz fazla oldu.Üç haftaya da dört uçuş fazla geldi.Yol yorgunuyum şöyle bir uğradım önce gerisi yavaş yavaş...Bi kendime geleyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails