14 Mart 2010 Pazar

Bir cumartesi akşamı

Dün akşam Türkiye İşitme Engelliler derneğine yardım ve 8 Mart Dünya kadınlar günün kutlaması vardı. Hem eğlenmek hem bir yardımı gerçekleştirmek amacıyla düzenlenmiş. Böyle kalabalık gecelere katılmayı pek sevmesem de gittik neticede. Yaklaşık 250-300 kişi vardı. Salon çok büyük ama çokta soğuktu bütün gece montumu hiç çıkaramadım. Kadınların incecik kıyafetlerini gördükçe daha çok üşüdüm :) Piste kendini atan ısındıkça soyundu ben de baktıkça daha üşüdüm.. Malum müzikte vardı böyle gecelerde düğünlerde tutulan üç kişilik bir orkestra grubuydu.Ses olabildiğince yüksek volumda yanındakinin ne dediğini duyamıyorsun. Sesi kısmalarını istedim arkadaşlar eliyle oynayanları işaret edip tam havaya girdi herkes memnun gibilerinden laflar geveledi birde bu kaset değil ki kısalım ..sanki hiç müzik dinlemedik ne olduğunu bilmiyoruz. Neyse kısıldı azıcık yarım saat sonra tabii yine aynı o başka.. Böyle organizeler tabii ki zor işler uğraşılmış koşturulmuş emeği geçenlere saygı duymak lazım. Herneyse geceyi tombalayla bitirdiler. Bizim masadan da şanslılar vardı, ama ben değildim ;) Herkes bütün kurtlarını dökmüş olaraktan,bense sağır bir kulak davul gibi olmuş bir kafayla ama en azından yardım gecesi olduğu için iç huzuruyla ayrıldık. Bir günü de böyle noktaladık.

1 yorum:

  1. Böyle yardım gecelerini severim aslında Asiscim, insan eğlenirken bir yandanda bir işe yaramış olmanın huzurunu duyar. Bak böyle gecelerde şanslıyımdır. Hele bir keresinde en büyük ikramiye bana çıkmıştı : kocaman bir altın. Ama kocam geri bağışlatmıştı derneğe:)))Verdiğinden fazlasını gerimi alıcan, karmı edeceğiz dedi hehehee.Ay bir ara yazayım ben bunu çok komikti çünkü.

    Çook öptüm..

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails