14 Mart 2010 Pazar

Pazar sohbeti

Taksiye binip de ilginç dialoglar yaşamayanlar yoktur sanırım. Ben pek konuşmamaya özen gösteririm ama bazen yanında ki insanla insan iki çift laf eder genelde.. Hepsi demeyeyim ama genelde de taksi şöförünü bu muhabbetin içine dalmış bulursunuz. O kadar gelir giderim çoğunluk taksiyle giderim gideceğim yere şimdiye kadar sadece bir taksi şöförünü çok takdir ettim. Ortaköyden binmiştik kızlarla çok kibar tam bir hani İstanbul beyefendisi derler ya aynen öyleydi. Hitap şekli konuşması giyimi ile bizi şaşırtmış ve hep böyle taksicilerle karşılaşsak demiştik. Bu gelişimde havaalanından bindik arkadaşımla taksiye ben eve telefon açmakla meşgulken arkadaşım şöföre İstanbul da hayat nasıl memnun musunuz gibisinden sormuş bulundu :) Yok değiliz yaşanmaz artık burda falan derken konuyla alakasız başladı anlatmaya kiracıymış yalnız yaşıyormuş ama evi öyle bir yenilemiş temizlemiş benim diyen kadından bir erkek olarak daha iyi temizlik yaparmış..haydaaa.. Allahım susmuyor adam nereleri nasıl temizlediğini ince ince anlatıyor. Bu arada doğru anlatıyor arkadaşım çok titiz olduğundan sonradan diyorki bana asi geveze meveze ama temizlikten anlıyor :) Çevre yolunda trafik vardı girmeyelim isterseniz dedi eh madem öyle girmeyelim dedik ama 25 lik yola 55 ödedik :) Neyse indik kurtulduk çenesinden arkadaşıma dedim bir daha taksiye binince konuşmak yok :) yok dedi ağzımı açmam artık... Bir başka gün yine taksideyiz bir konu var kendi aramızda konuşuyoruz.Şöför çok genç bir çocuk daldımı konuya :) tam laf ebesi zaten konu başka yerlere geldi malum biraz siyasete dönüştü. Çocuğunun hükümet 18 yaşına kadar tüm masraflarını karşılıyormuş. Hangi hükümet bu kadar iyi hizmet vermiş şimdiye kadar yollar düzelmiş heryer temizmiş hatta şeriat gelsinmiş..miş de miş... Dedim yazık çok gençsin ve hiç düşünemiyorsun. Hakkın olan şeyi bir lütuf gibi görüyorsun. Çalışıyorsun vergi veriyorsun bırakta o kadar yapsınlar. Yaparken sanma ki seni düşünerek yapıyorlar ama anlayana.. İnsanlar o kadar kanıksamış ki demokratik hakları olan bazı hizmetleri almayı bile bir lütufmuş gibi algılıyorlar.. Ne diyeyim desem ne olacak ki..eeee bebeğim eeee eee... Biraz siyaset izledimde olmayan aklımla gaza geldim konuştum işte... Taksi maceraları bitmez hadi size iyi pazarlar.

2 yorum:

  1. Asiscim bu maceranızı biliyorum:))) zavallı şöför demek ki çok doluymuş :))) Ama taksi şöförlerimizin hepsi bir numaralı siyasetçidir he!!

    çook öptüm

    YanıtlaSil
  2. Sevgili asis dediklerine katılıyorum,hayatı birazda biz zorlaştırıyoruz zannedersem.Sevgi her derdin dermanı diye düşünüyorum.sana kuzularla güzel günler diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails