15 Ağustos 2010 Pazar

Kuzular,yağmur,babagannuş

Gecenin bir yarısı yani dünden eve dönüyorum sanki gök delinmiş gibi.. Otoban da 80 den yukarı çıkamıyorum. Silecekler yetişemiyor yağmurun hızına ama eve ulaşıyorum en sonun da... Dün sabah erkenden kuzulara gittim. Onlar bazı işlerini halledecekler ben de bu ballı lokma tatlılarıyla haşır neşir olacağım.Ufaklık da artık harekete geçmiş bulduğu her yere tırmanıyor. Büyük kuzu biraz kıskanıyor bulduğu her fırsat da canını yakıyor ufaklığın.Gözünüz her daim üzerlerin de olmalı ama nasıl :) öğlen yemeği için iki saniye mutfağa geçtim can hıraş bir çığlık koştum salona ne yaptın Devin kardeşine annaneee Devin bir daha yapmayacak :) hey allahım güleyim mi ne yapayım. Ufaklığı tabii biraz teselli büyük kuzuya biraz nasihat :) ama iki dakika sonra yine aynı herşey..İşte bütün gün kuzularla koşuşturduk,biraz yürüyüş en sakin geçeni :) yemek uyku derken annanii koltukta azıcık sızmışken geldiler halime gülüyorlar.Zor iş çocuk büyütmek hele ikisi de ufaksa allah kızımın ve diğerlerinin yardımcısı olsun ;) Bugün pazar yine duramadım biraz yerlerini beğenmediğim eşyaları çekiştirdim ordan oraya.. Sonra mutfağa geçtim geçen gün int de bulduğum bir meze tarifini denedim.Ben mezeleri severim yemek öncesi aparatiflik de iyi oluyorlar. Adı babagannuş ilk defa duydum bu mezeyi patlıcanla yapılıyor zaten patlıcanın her türlü yemeğini severim. Efendim işte hamaratlığım tutmuşken yaptım :) Malzeme : 3 orta patlıcanı közleyin mikserleyin içine 2 çay kaşığı tahin 2 diş sarmısak 2 yemek kaşığı yoğurt tuz ekleyip tekrar mikserleyin. Sonra 2 çay kaşığı zeytinyağı ve 1 çay kaşığı limon ekleyip karıştırın. Servis tabağına alıp üzerini kırmızı pul biberle ve maydonozla süsleyip servis yapın. Kızarmış ekmek üzerine sürüp servis de edilebilir. Denendi güzel oldu.. Bir pazar da bitmek üzere...

2 yorum:

  1. Ah bizim Cancana da kardeş geliyor, bakalım biz ne yapacağız O ne yapacak...
    mezeleri biz de ailece çok severiz... Babagannuş hiç yapmadım ama közlenmiş patlıcanlı yemeklerin hepsini severim...

    çok çok öptüm Asiscimm

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik. Mutlaka deneyecegim Naironi'ye dönünce babaganusu.
    Bu arada benim ablamla aram 2.5 yas. Ben 1 haftalikken annemler mutfakta, ben de ablamin kucaginda salondayim. Aci aci aglamaya baslamisim. Annemler bir kosu gelmisler. Ablam demis ki "Bana esek dedi, ben de onu terbiye ettim, çimdikledim". Aglarmisin, güler misin? Ayni durum. Dikkatli olmali.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails