14 Ekim 2010 Perşembe

Rüyalar

Çok rüya görür müsünüz ?
Aman ne çok rüya görüyorum
sanki böyle nasıl diyeyim
her türlü aksiyon var.Ama çoğunu tam hatırlamıyorum.
Tam rüya gördüğüm anda uyanırsam en net hatırladıklarım onlar.
Mesela dün gece radara yakalanıyorum ay hızım kaçtı
ne kadar ceza gelecek daha yeni yakalanmıştım gibi
abuk sabuk rüyamda konuşurken uyandım.
Geçenlerde ki en farklısı çok güldüm uyanıp hatırlayınca.
Sudan kralı ve kızını görüyorum çok net yani ama kim acaba hiç görmedim iyimi
rüyamda tam işte arap tipli ince zayıf bir adam kızıyla yanyana oturmuş
bizim medya resmini çekmiş gazetede bakıyorum ama
işin ilginç yanı ayyy benim x vadandaş bu kralın kızıyla
evleniyormuş.Adam zaten evli ama rüya işte :)ama diyorum ki rüyamda
yine dört ayak üstüne düştü ;)
İşte böyle abuk sabuk rüyalar nerden girer rüyalarımıza anlamadım hiç aklımızda
olmayan şeyler.
Hadi rüyalarınız güzel olsun...
Benim gibi abuk sabuk rüya görmeyin.

4 yorum:

  1. Seninkiler ta film gibi. Ben görürüm ama hatirlamam... Dedidin gibi tam görürken uyanirsam hatirliyorum ancak. Ben de benim X'in annesini ölmüs görmüstüm geçenlerde. Severdim kendisini. Hüngür hüngür agladim rüyamda, iyi mi???

    YanıtlaSil
  2. Rüyalar henüz tam anlaşılmamış,
    çeşitli yorumlar yapılır,bazen bizlere yol gösterir ama bilinmez,
    yakının genç hiç ummmadığın biriylemi evleniyor ne :))
    şaka bir yana sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  3. tüm rüyaların hayr olsun Asiscim. Sen benim gördüklerimi bi bilsen... Kocam okuduğum kitaplar yüzünden kafamın karıştığını söylüyor...

    Not. maili gönderdim, Cancan uyuyunca:)

    YanıtlaSil
  4. Yani insan rüya görürde ne bileyim sudan kralı kızı ne alaka aklımın ucundan geçmemiş insanlar :)rüyaları yorumlamam zaten hatırladıklarım sayılı ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails