27 Ekim 2010 Çarşamba

Var mıyım Yok muyum

Diye soruyorum kendime birkaç gündür
eh esinlendim şu yarışmadan..
Yokum diyorum sonra ama oluyorum
kafa karışık belki yorgunum.
Sonra kıyamadıklarımı düşünüyorum
vazgeçiyorum yok olmaktan.
Bazen olmadık keyifli bir yazıya gülümsemek gerekirken
benim gözlerim doluyor aklıma başka şey düşüyor..
Nedenini benim bildiğim..
Tüm bunları mutfak penceresinin önünde
düşünüyorum,birden sarılı mavili bir serçe cinsi kuş konuyor önüme
ay ben seni yerim yerim diye severken
pııırr uçuyor.
Kuzum duysa annaneee kuş yenir mi diye sorardı herhalde
diye düşünüp kendi kendime gülüyorum.
Kuzuyu arıyorum o açıyor telefonu
hoy annane diyor,Devin oynuyor diyor
Melvin de burda diyor...
Var mıyım yok muyum
henüz  bilmiyorum...

7 yorum:

  1. nedir bunu sana düşündüren bilmiyorum ama varsın ben sana dokundum:))
    Canım Asis du mail atıyorum şimdi... böyle olmaz

    YanıtlaSil
  2. Varsınız, var olmalısınız.

    YanıtlaSil
  3. Tabiki de varsin. Hem de öyle capacanlisin ki, hem de öyle önemlisin ki kizin ve kuzucuklarin, annecigin, o sayisini bilemedigim seni gönülden seven kardeslerin için, taaaaa uzaklarda Kenya'larda olsa bile, taaa uzaklarda Türkiye'nin en ücra kösesinde olsa bile kurulmus o güzel blog dostluklari için varsin. Sen bu bahsettigim ya da bahsedemedigim kisilerin kalplerinde VARSIN Asis'cim... Kenya'dan kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bişey söylemeliyim,
    bu satırlardan müthiş bir Orhan Veli şiiri çıkardı...
    Varsın varsın,inşallah hep olacaksın...
    çok sevgiler ayrıca serçeciğede çok selam....

    YanıtlaSil
  5. Yaaa siz bana bakmayın arada pusula şaşırıyor niyeyse,varolun siz var oldukça ben de varım galiba :))) çok sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil
  6. Olmaz mısın?
    Hem de en derinden
    kanlı canlı
    samimi, gözleri gülen, yaşamış
    dokunan hayata
    sevgi dolu
    seni sevdim ben
    sen varsın
    her zaman olacaksın
    sevgi ve öpücükler sana canımmmm

    YanıtlaSil
  7. Maviannecim saol canım,var mışım demek ki :) çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails