16 Ekim 2010 Cumartesi

Yağmur,hediye paketi

Bugün yani Cumartesi ince ince yağan yağmurlu bir güne uyandım.
Sanki hala dinlenmemiş gibi olan yorgun bedeni böyle tembel
tembel kahve keyfiyle ayıltmaya çalıştım.Öğlene doğru
artık kendime gelmiştim.Biraz dışarı çıkmak hem hava almak
hem Devin'e hediye bakmak için bizim Beyoğlu'na gittim :)
Cumartesi sabahları pazar kurulur çiçek,sebze pazarı
öğlende biter.Bitmek üzereydi ben gittiğimde şöyle bir bakındım
birkaç tezgah var yağmurdan dolayı fazla kalabalık değil..
Bizim pazarlar geldi gözümün önüne şöyle bol bol olur ya
sebzeler,meyvalar her köşeden bir ses yükselir.
Yok sesiz sakin,tezgahlarda birkaç sebze salata
birkaç çiçek tezgahı öyle işte..Satıcılar çevre de ki
çiftçiler kendi yetiştirdikleri ürünler yani o yüzden öyle bol bol
çeşit çeşit değil,havuç brokoli,salata vs.gibi...
Ben kuzuya bir oyuncak arıyorum alet çantası
işte içinde plastik araç gereçler,erkek çocuk olunca
nerde traktör,vinç,alet onlara ilgi var.Geçen gün gitmiştim ama o kadar baktığım halde
gözümün önünde ki koca kutuyu görememişim :)
bu yakın görememe olayı üff çok sıkıntılı birşey
habire gözlüğü tak çıkar içime fenalık geliyor.
Neyse bu sefer gözlükle raflara iyi bakınca buldum :)
aldım kasaya gittim bir kadın bir erkek satıcı var
ben erkek satıcıya düştüm dedim hediye olacak
gençten biri daha yeni belli amannn hediye paketi yapana kadar
kan ter içinde kaldı zavallı bir şeye benzemedi ya acıdım ses etmedim :)
Erkeklerin eli pek yatkın değil galiba böyle ince işlere..
Neyse elimde devasa damadın verdiği aile boyu şemsiye
elimde iki poşet azıcık turladım yok keyifli olmuyor elde
poşetler gezmesi yavaş yavaş evin yolunu tut dedim kendime..
Böyle bir cumartesi işte bu hafta boş olunca bol bol dinlenme günü.
Yarın kuzulara gideceğim şimdi bu bizim kuzulardan
bir fıkra ile bitireyim :
Devin artık gündüz bezini  bıraktı, arada bir oyuna daldımı yetişmesi zor oluyor tuvalete. Ona bu durumu kolaylatmak için, tuvalete koşarken hep: "hayır gelme, gelme ciş! " diye söylüyoruz ve gerçektende altına kaçırmıyor. Ama dün öyle bir sıkışmış ki zavallım, "gelme gelme!" diye bağırırken "anneeee, bu gelmek istiyooooor!" diyor suratini buruşturup..
Keyifli haftasonları...

4 yorum:

  1. selam uzaklardaki arkadaşım:)
    torun hakikatten fikra gibi yapmış okurken güldüm Allah uzun ömür versin.
    Biz Tüerkler nereye gitsek pazarı buluruz ya da pazar bizi mi bulur bilemem,geçen yıl Parise gitmiştim yanlız çıkmak istemedim eşim ben gelene kadar etrafı gez istersen dedi kızımda destekledi Allaha sığındım dişarı çıktım bazı dönüşleri kendime baz aldım yüryorum karşımda pazar güldüm kendi kendime eh Filiz pes doğrusu burada da buldunya dedim gelince eşime anlatdım gülüyor sen lisan bilmeden de alış veriş yaparsın diyor,pazarı seviyoruz biz kadınlar,sağlıcakla kal çokkkk öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. ilahi çok hoş
    gelmek istiyorsa bırak gelsin be tatlım
    senden kıymetli mi:))
    oy ben yerim yaa
    hediye sırasında çok kez tamam paketi verin ben yaparım diyip kendim kendime sinirlenmişliğim vardır:))erkek kız fark etmiyor bence yetenek işi bu:))
    Devin'in hediyesi hayırlı olsun..
    sevgiler öpücükler..

    YanıtlaSil
  3. gerçektende fıkra gibi olmuş Asiscim. Ben de dinlensem bu gün, bizim hafta sonları dinlenme değil bir koşturma içinde geçiyor. Sanki madalya takacaklar bana:))

    Geçen gün bir yerden ehdiye aldım. hediye paketi yapmıyoruz. Malzeme veriyoruz, siz yapıyorsunuz dedi. Nası yani dedim...Orada kasanın üstünde alelacele komik bir hediye paketi yaptım. Bırakırdım aldığımı ama çok hoş bir fincan takımıydı.

    Çook öptüm Asiscim

    YanıtlaSil
  4. canım çok güldüm yazını okuyunca
    gelene hoşgeldin denir değil mi, ama :))))

    hediyeleri kendimiz paketleyelim en iyisi

    iyi pazarlar

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails