15 Kasım 2010 Pazartesi

Iyi bayramlar

Her ne kadar bu bayramı pek sevmesemde
istek üzeri yazılmıştır ;) üzerimde ki baskıdan kurtulmak için
eh yazalım bakalım bayram yazısı ..
Bayramın en güzel yanı insanın sevdikleriyle olması,buluşması
ama uzaklarda bayram bayram gibi gelmez insanı pek tadıda olmaz.
Ben çalışıyorum malum..
Herkeslerin bayramı kutlu olsun.

Bu kadarcık mı  evettttt ;)))

Hadi biraz ekleme olsun :)
işten geldim dökülmüşüm zaten
hem bizim öyle dokuz gün tatilimiz yok birkerem ;)
kendimi kurbanlık koyun gibi hissediyorum zaten ;)

Kız kardiş aradım yoktun hem kek yaptım diyorsun cık cık
kekmi olurmuş insan baklava açar ;)
hadi öpüldünüsssss...



12 yorum:

  1. Aynen katılıyorum binim içinde tatil ve sevdiklerim ile bir araya gelmek.
    Bu akşam Nermin teyzeme gidiyoruz,1 saat önce Ali&Şule burdalardı kek yaptım ayıptır söylemesi Havuçlu tarçınlı 2 dilim ellerine tutuşturdum sıcak sıcak yetişmedide,kalanınıda akşam teyzede yeriz artık.
    İyi bayramlar öpüyorum canım seni..

    YanıtlaSil
  2. sevgili Asiye gurbet bayramlarını babamdan dolayı iyi bilirim.Ama günümüzde en azından haberleşme araçları çok sevdiklerinle istediğin anda dünyanın dört bir yanında olsanda haberleşe biliyorsun.Eskiden telefonun başında saatlerce beklerdik yada mektup yolu gözlerdik şimdikinlere söyleyince masal gibi geliyor.
    Ama canım babacım da bu konularda hassas olduğundan özel günlerimizde ne yapar ne eder yanımızda olurdu.Seninde sevdiklerinle ve bizlerle geçireceğin bayramların da çok olur inşalllah.Seni candan kucaklıyor ve öpüyorum.İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. hepimizin yazısı kısacık;))
    biz burda senin yerinede kurban kokusu çekeriz içimize:))
    maksat bayram havası olsun çok öptüm sevgiler bayramlar kadar neşeli bir ömür diliyorum
    kuzucuklara ve annelerine de sevgiler.
    Ben ilerdeki çevirmeye doğru gideyim:))

    YanıtlaSil
  4. Her günün bayram güzelliğinde olsun Asiscim, sıladan bin selam sana...

    YanıtlaSil
  5. Bayram havası gönderebilseydim keşke sana:)) belki teknoloji o kadar ilerler bir gün bakarsın:))
    Benim içinde bayram hep birlikte oturduğumuz sofralar, çalan ziller telefonlar...
    Yine de kutlu olsun CAN ASİSİM bayramın... Sevgiler öpücükler , kucaklamalar.

    YanıtlaSil
  6. sevdiklerimizle,
    mutlu keyifle geçecek bir bayram diliyorum.
    çok sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Yine yeniden bende gurbette bayram geciriyorum uzaklarda olunca insan bayramin gelmesini bile istemiyor...
    yinede tekrar kutluyorum bayramini :)

    YanıtlaSil
  8. Dinlenmenee baaaak :)
    Bu arada bayramın kutluu olsuun, nice sağlıklı ve güzel bayramlara! (:

    YanıtlaSil
  9. modafobik sana da iyi bayramlar.Bu gülücüğü tanıyorum bir kişi yapardı, merak ettim o kişi misin yoksa tesadüf mü ?

    YanıtlaSil
  10. Evde bu sabah bir telaş var. Bayramlık kıyafetler giyiliyor. Babam gravatını takıyor, ceketini giyiyor. Annem daha bir özel, ne giysem, ne yakıştırsam diye düşünüyor. Anlıyorum bugün biraz daha farklı. Bayram olduğunu düşünüyorum. Evet, bugün bayram. Bayramın, paylaşmak, görüşmek, ziyaret etmek, sevmek, sevindirmek olduğunu algılıyorum. Bu halini seviyorum. Bunu düşünmek beni rahatlatıyor. Şeker yemeyi ve hâlâ bir çikolata değil, ikincise de elimin uzanmasını seviyorum. Sohbet etmeyi ve sevdiklerimle karşılaşmayı, ziyaretleri seviyorum.
    Yalnız bu bayramın şeker değil de, kurban bayramı olduğunu algılıyorum. Endişeleniyorum birden tabii. Ağıllardaki dostlarımı da görünce üzülüyorum. Ağıllara da ziyaret bol oluyor böyle zamanlarda. Yalnız pek şekerli olamıyor. Onlar da şeker yiyebilsin istiyorum. Olamaz mı... Olsun. Bayram ne demek... Affetmek, küskünleri barıştırmak. Bu bayram affedelim onları. Barışalım onlarla da. Kurban olayım size affedelim onları. Ve onlar da bayram etsinler. Onlar da şeker yiyebilsinler. Oğlum ve ben böyle düşünüyoruz işte. Hep beraber şeker yiyeceğiz tamam mı. Tamam... Sevgilerimizle...
    Arda ve Mehmet

    YanıtlaSil
  11. Mehmet ve Arda'ya kocaman öpücükler,evet evet şeker yiyelim ;)tamam...

    YanıtlaSil
  12. Iyi bayramlar her ne kadar biz calissakta :))öptüm.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails