1 Aralık 2010 Çarşamba

Anılarla ...

Dün ara veren kar yağışı bu sabah itibarı ile yağıyor,yağıyor.
Yarın parktan çıkıp işe gidebilirsem ne ala..
Durum vaziyet budur... :)
Balkahvem beni mimlemiş,anısı olan bir eşyayı anlatmam lazım ;)
Ama ben de öyle derin anısı olan bir eşya yok ne yazık ki..
Ama bana hediye edilmiş çoook şey var.
Tayland dan,Mısır dan,Kenya dan,İtalya dan,Fransa dan,
İstanbul dan,Ankara dan...Hepsi yıllar geçse de saklanır çünkü
her biri sevdiğim insanları bana hatırlatır ve bilirler ki ben onları
gönülden severim.Bazıları duvarımı süsler kendi kimliğiyle,
bazıları masamdadır,bazıları kitaplığımda,bazıları baş ucumda uğurumdur.
Bazıları boynumda bir gümüş kolyedir ki en çok gümüşü severim,
bazıları içtiğim bir kırmızı da saklıdır unutulmaz...Daima hatırlanırlar..
Acı hatırası olanlar ise çoktan çıkıp gitmiştir hayatımdan.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails